abonnementen koppelen

  • 27 November 2023
  • 9 reacties
  • 40 Bekeken

Ik kan alleen maar inloggen op mijn mobiel abonnement, en het koppelen met internet+tv gaat niet. 
ik kan nu dus ook geen facturen inzien van mijn internet+tv. 
Naar mijn weten staat alles op dezelfde naam en adres.

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @MVH1990, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en door een foutje in ons systeem nam die jouw naam niet goed over. Dit heb ik meteen voor je goed gezet en je mobiele abonnement ontkoppeld. Zou je beide abonnementen opnieuw willen koppelen in een browser en niet in onze app? Doe dit om foutjes te voorkomen. Als het goed is moet het nu lukken! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MVH1990, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en door een foutje in ons systeem nam die jouw naam niet goed over. Dit heb ik meteen voor je goed gezet en je mobiele abonnement ontkoppeld. Zou je beide abonnementen opnieuw willen koppelen in een browser en niet in onze app? Doe dit om foutjes te voorkomen. Als het goed is moet het nu lukken! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? Alvast bedankt. 

Ik kan nog steeds alleen maar het mobiel abonnement koppelen

Reputatie 7
Badge +9

Zou je het nog een keer kunnen proberen? Lukt het nog niet, welke foutmelding krijg je te zien @MVH1990

Nog steeds niet. 
Er komt te staan: ‘er is een fout opgetreden, probeer later nog eens’.

Deze melding krijg ik elke keer als in internet + tv wil koppelen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MVH1990, alles staat goed en je zou gewoon moeten kunnen koppelen. Voer je alle gegevens goed in en doe je dit in een webbrowser in plaats van in de app? 

Nee koppelt nog steeds niet!

Ik doe dit inderdaad in de webbrowser en niet in de app. 

kunnen jullie deze abonnementen niet koppelen?

Reputatie 7
Badge +9

Dat is erg vreemd @MVH1990! Dan gok ik dat er iets mis gaat in de onderliggende systemen. Ik heb het doorgezet naar onze specialisten. Wordt vervolgd. 

Is hier al meer over bekend?

Reputatie 7
Badge +9

De verwerkingstijd van de specialisten is op dit moment 25 werkdagen. Het issue is inmiddels bekend en meerdere klanten ervaren dit. Ze lossen dit individueel op tot er een permanente fix voor is @MVH1990. Het kan dus iets langer duren dan normaal. 

Reageer