account kan niet koppelen

  • 25 January 2024
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

 Ik krijg een foutmelding bij het koppelen van een bestaande mobiel.

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander account van Odido. Wil je ‘m liever bij dit account? Dat kan. Log eerst in bij het andere account. In het abonnementen overzicht bij Beheer ontkoppel je het abonnement. Voeg 'm daarna aan dit account toe. 

 

Graag doorzetten naar technische dienst!

Cal van Odido 3 maanden geleden

Hoi @tauhied, goed dat je hier melding van maakt, ik help je graag om tot een snelle oplossing te komen! Ik heb uitgebreid naar je account gekeken en het leek aan de achterkant mis te gaan. Hierom heb ik je account verwijderd en graag wil ik je vragen om via deze link een nieuw account aan te maken: Mijn Odido account aanmaken. Als je vervolgens eerst je Internet + TV abonnement toevoegt en vervolgens ook je mobiele abonnement komt dit helemaal goed.

Ik wens je alvast veel plezier toe met je account! 😃

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @tauhied, goed dat je hier melding van maakt, ik help je graag om tot een snelle oplossing te komen! Ik heb uitgebreid naar je account gekeken en het leek aan de achterkant mis te gaan. Hierom heb ik je account verwijderd en graag wil ik je vragen om via deze link een nieuw account aan te maken: Mijn Odido account aanmaken. Als je vervolgens eerst je Internet + TV abonnement toevoegt en vervolgens ook je mobiele abonnement komt dit helemaal goed.

Ik wens je alvast veel plezier toe met je account! 😃

Reageer