Al 12 dagen zonder internet

  • 6 February 2023
  • 34 reacties
  • 458 Bekeken


Toon eerste reactie

34 reacties

@Tommie 

en nu? ik hoor helemaal niks van jullie ook niks van KPN. 

zo moeilijk kan het toch niet zijn? waarom t-mobile als klant niet kan KPN pushen?

dat kan toch niet 😡 hoelang moet ik zonder internet? 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @mdastanfar, het kan heel veel oorzaken hebben. (Meestal) ligt de oorzaak in de POP. T-Mobile Moderators zijn werkzaam bij T-Mobile, vandaar dat ik alles kan nakijken voor je!😊

Hi @Tommie, dank je wel. ik hoop dat het zsm opgelost is. 

wat is de oorzaak dat het FO lampje uit staat? glasvezelkabel kapot of zo?

waar heb je mijn gegevens vandaan? 🙄

Reputatie 7
Badge +9

Hey @mdastanfar, bedankt voor alle informatie. Ik ben gelijk gaan kijken voor je. Zie dat het ticket gisteren weer is open gezet om KPN aan te sturen. Zij nemen contact met je op. We wachten nog even af!

@Waqqas 

Ja dat heb ik ook gedaan wanneer ik KS had gebeld.

Medewerker had gevraagd.

Reputatie 7
Badge +15

@mdastanfar 

Heb je ook al eens de switches 1 en 6 van de mediaconverter uitgezet met de stroom verwijderd en dan switch 3 en 4 aanzetten?

ik heb geen andere converter, maar met andere router ook hetzelfde resultaat.

Hallo @Waqqas 

Dank voor je reactie, idd vanuit mediaconverter een kabel naar de WAN poort gaat.ook met verschillende kabel geprobeerd. 

Zo te zien led lampje van FO Link staat uit. 

De numer 1 en 6 van de switch op de converter staat ook aan.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mdastanfar 

Zou je eens een foto kunnen uploaden van de mediaconverter en glasvezelaansluipunt op 1 foto? Loopt verder de internetkabel naar de WAN poort van de router?

Is een andere mediaconverter en/of router ook getest?

Reageer