Al 12 dagen zonder internet

  • 6 February 2023
  • 34 reacties
  • 458 Bekeken


Toon eerste reactie

34 reacties

Hoi @Demi en @Tommie ,

 

Vandaag was iemand van KPN netwerk bij mij geweest en mijn internet doet het weer. ik hoop dat het zo blijft. Voor deze dagen (van 22-03 t/m 27-03) die ik geen internet had, krijg ik compensatie?

Alvast bedankt! 

@Tommie 

weer de monteur bij mij geweest en zoals ik verwachte, GEEN oplossing!!! er komt geen signal binnen. monteur weer alles gecheckt en kon niet helpen. en weer een week wachten totdat de ticket doorgezet wordt naar KPN. 

ik vraag me af of het word SPOED bij jullie bekend is? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mdastanfar, ik wil dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen, had gehoopt dat Guidion dit kon oplossen. Ik zie in het systeem dat KPN met spoed aangestuurd wordt. Ik hoop dat KPN het zo snel mogelijk oppakt! We wachten af. 

Hi @Tommie, ik hoopte ook maar helaas niet verholpen. Zou jij ajb kunnen checken dat het ticket goed naar de Back Office is doorgestuurd? want eerste drempel ligt bij t-mobile. elke keer hing het proces daar, en na 1 of 2 dagen later dat ik KPN belde, zeiden ze:  we hebben geen opdracht binnen gekregen.

dus hele tijd hangt ergens bij jullie. 

Het is al 15de dag!!! het kan gewoon niet.   

Reputatie 7
Badge +9

@mdastanfar het ticket is aan onze kant goed doorgestuurd. Het is nu, hoe vervelend dit ook is op het moment, echt afwachten op KPN. Alvast bedankt voor je geduld!

Hoi @Tommie ,

Ben ik weer. vandaag na één maand weer geen internet, weer kan niet werken. 

precies hetzelfde probleem. de FO lampje op mijn converter niet meer brandt. zijn er nog storingen in de omgeving? of weer het probleem bij de KPN?

ik hoop dat deze keer niet 21 dagen gaat duren. 😒  

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mdastanfar, ik vind dit oprecht heel vervelend dat dit opnieuw kan gebeuren. Ik zie dat er al een ticket is geopend hiervoor. Onze techneuten gaan voor je aan de slag.

 

Wat ik wel raar vindt is dat het FO lampje helemaal uit is, zou je het een en anders kunnen nakijken voor mij? Deze hoort namelijk te branden of te knipperen. 

 

  1. Controleer of de glasvezelkabel correct is aangesloten op de mediaconverter en op de andere kant van de verbinding (router). Zorg ervoor dat de kabel stevig is vastgedraaid en niet loszit.

  2. Controleer of de glasvezelkabel beschadigd is. Als de kabel gebroken, geknikt of beschadigd is, kan er geen signaal worden verzonden en zal het FO-lampje niet branden.

  3. Controleer of de mediaconverter is ingeschakeld. Zorg ervoor dat de stroomkabel is aangesloten en dat de juiste instellingen zijn geconfigureerd voor uw netwerk.

 

Hoor graag van je terug!

 

Hi @Tommie , 

Ik heb alles gecheckt en staat alles prima behalve het FO-lampje.

Reputatie 7
Badge +9

@mdastanfar hartstikke bedankt voor het checken! Dan moet ik toch onze techneuten afwachten, er staat een notitie bij of het snel opgepakt kan worden! We wachten af.. 

Reageer