Beste,
Wij hebben sinds februari een internet + tv abonnement bij Odido. Dit begon al met een 1-2 weken uitstel vanwege connectieproblemen. Nadat deze waren opgelost met behulp van meerdere monteurs, bleek de afstandsbediening van de mediabox het een aantal dagen niet te doen.
Nu hebben we sinds ruim drie weken totaal geen connectie meer over de glasvezel. Er is reeds een Odido monteur langs geweest, heeft een paar foto’s gemaakt maar kon verder niks doen. Het ligt kennelijk aan de glasvezel aansluiting in de wijkkast van KPN.
We hangen twee/drie keer per week aan de telefoon met Odido. “We kunnen nu niks doen. Het loopt, u moet even geduld hebben.” Vandaag heb ik nogmaals gebeld met de klantenservice. Hetzelfde verhaal en heb maar besloten dat ik mijn abonnement per direct wil ontbinden. “Nee meneer dat gaat niet, u zit vast aan een jaarcontract.” Ik meld dat ook zij dus verplicht zijn om te leveren. Maar dat werkt niet zo volgens de medewerker, daar kijken we wel even naar als het opgelost is..
Alsjeblieft, help mij met het verhelpen van deze storing. Laat mij alsjeblieft een afspraak maken met een (externe) monteur om de verbinding te herstellen. Dit duurt echt veel te lang zonder dat we iets horen of progressie zien.