Beantwoord

Al maanden te veel betaald voor dezelfde internetsnelheid

  • 22 February 2024
  • 8 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 16 reacties

Ik ben er net achter gekomen dat ik al maanden zo dan niet al een jaar voor de internetsnelheid 100 Mbit/s up en down 40,97 p/m betaalde. Nu heb ik dezelfde internetsnelheid gekozen maar nu voor 35 p/m. Zonder dat ik het wist betaalde ik dus te veel.  Ik heb dit bij de klantenservice aangekaart, maar er was geen compensatie mogelijk. Zijn er meer mensen die dit hebben ervaren? En weet iemand hoe ik alsnog compensatie kan krijgen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 February 2024, 22:14

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @LB18 Welkom in de community.

Al een jaar? Heb je dan nooit eerder gekeken? 
Kan het ook te maken hebben met de inflatiecorrectie? Van 2023 en of 2024.


 

 

Reputatie 1

Nee ik kijk daar niet naar. En de inflatiecorrectie gaat juist omhoog, waardoor je meer zou moeten betalen. Maar bij mij gaat het juist andersom. 

Reputatie 7
Badge +14

@LB18  mmm heb je een nieuw abonnement afgesloten? Dan kan het zijn dat je in een andere prijsklasse valt? 
Wat staat er in je contract? 

Reputatie 1

@LB18  mmm heb je een nieuw abonnement afgesloten? Dan kan het zijn dat je in een andere prijsklasse valt? 
Wat staat er in je contract? 

Nee ik heb geen nieuw abonnement afgesloten.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @LB18 

Waarschijnlijk ben je gemigreerd van het KPN netwerk (duurder) naar het eigen netwerk (goedkoper)?

Reputatie 1

Hallo @LB18 

Waarschijnlijk ben je gemigreerd van het KPN netwerk (duurder) naar het eigen netwerk (goedkoper)?

Dag, nee dat ook niet zit al vanaf het begin bij t-mobie/odido.

Reputatie 7
Badge +15

@LB18 

Maar Odido levert zijn diensten over meerdere glasvezelnetwerken.

KPN WBA, KPN ODF, Delta, Open Dutch Fiber.

Het kan zijn dat je naar een ander glasvezelnetwerk bent gemigreerd.

Reputatie 1

@LB18

Maar Odido levert zijn diensten over meerdere glasvezelnetwerken.

KPN WBA, KPN ODF, Delta, Open Dutch Fiber.

Het kan zijn dat je naar een ander glasvezelnetwerk bent gemigreerd.

 

Geen idee of dat zo is. Ik weet wel dat ik daarover nooit ben geïnformeerd. Maar een feit blijft dat ik maanden lang te veel heb betaald, en dat Odido weigert om mee te werken om tot een oplossing te komen.

Reageer