Al weken ellende t-mobile thuis leveren de glasvezel niet op

  • 6 August 2023
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Kan iemand a.u.b. helpen?! Wij zitten hier in een bizarre situatie.

Terwijl ik dit bericht schrijf heb ik in de afgelopen 3.5 weken inmiddels 32 bel-uren geteld waarvan ik meer dan de helft in de wacht heb gestaan. En nog steeds is de situatie niet opgelost.

Een aantal weken geleden werd ik gebeld door iemand van de sales afdeling van t-mobile. Zij kwam met een ogenschijnlijk prachtig aanbod voor internet en tv thuis. Na behoorlijk te hebben doorgevraagd werd mij plechtig van alles beloofd. Ik ben akkoord gegaan met het aanbod en heb de overstap van KPN naar t-Mobile gemaakt. Al snel stond er een monteur van Gideon voor de deur die alles heeft geïnstalleerd. Echter bleek na installatie dat er van alles mis was en dat wat beloofd was helemaal niet klopte. Ik heb t-mobile gebeld waar al snel werd toegegeven dat sales er een puinhoop van maakte door dingen te verkopen die niet waar waren. Op mijn vraag of er gelogen is, werd het antwoord 'JA' gegeven. Ik heb gevraagd het abonnement direct te beëindigen en hierover een mail te sturen aan mij en intern zodat ik direct weer gebruik kon maken van de service van KPN. De meneer die mij te woord stond heeft mij keurig geholpen en deze procedure in gang gezet.

Thuis hebben wij de nog aanwezige spullen van KPN aangesloten en alles van t-mobile netjes in de doos teruggestuurd. Want zo zijn we, ondanks we zijn voorgelogen, dan ook wel weer. Helaas was al snel duidelijk dat er geen internet een tv te ontvangen was. En hier begint het lange pad van wanhoop, waarbinnen het begrip 'telecommunicatie' een andere betekenis krijgt.

T-mobile gaf aan keurig hun hele procedure te hebben doorlopen en KPN bleef aangeven dat t-mobile de glasvezelkabel nog steeds zou bezetten, waardoor zij hun diensten niet kunnen leveren. T-mobile geeft hierop aan dat dit niet waar is en zij daadwerkelijk deze glasvezelkabel hebben opgeleverd. Hou je vast….na minimaal 32 uren bellen van KPN naar T-mobile vice versa, heeft 1 persoon bij t-Mobile toch de oorzaak gevonden! Je raad het nooit: Er gaat normaliter 2 weken overheen voordat binnen het systeem de glasvezelkabel wordt opgeleverd ofwel vrij gegeven. Oké…… dat betekend dus dat al die uren bellen en de wanhoop bij mij en de werknemers van t-Mobile en KPN de afgelopen 2 weken voor niets zijn geweest?! Deze meneer gaf tevens aan dat ik nog even geduld moest hebben want dan zou de kabel uiterlijk maandag 30 juli vrij komen. 

30 juli, contact met KPN opgenomen. Je raad het nooit: nee hoor mevrouw, de gladvezelkabel is nog steeds bezet! Wederom met t-mobile gebeld...en weer wordt er aangegeven dat het niet waar is dat dit zo is, ondanks ik de week ervoor heb gehoord dat dit wel zo is. Nu snap ik er helemaal niets meer van, heb al bijna een maand geen internet en tv, ik leef op 2 internet bundeltjes die ik van de klantenservice heb gekregen zodat we vanuit een hotspot kunnen werken. Maar er komt geen oplossing. Er zijn een aantal mensen geweest die erg hun best hebben gedaan en mij netjes te woord hebben gestaan. Maar er zijn meerdere contactmomenten geweest waarbij men gewoon de telefoon op heeft gehangen of mij dermate lang in de wacht heeft gezet en dan alsnog de verbinding verbroken, Dit afgezien van een aantal medewerkers die mij ronduit onbeschoft te woord hebben gestaan.

U mag wel weten dat deze situatie dermate veel stress oplevert dat ik inmiddels radeloos ben en hier de nodige gezondheidsklachten aan overhoud. Het is bijna ongelooflijk dat deze situatie gewoon kan blijven bestaan. 

Ik heb ondanks bovenstaande nog steeds mijn mobiele abonnement bij t-mobile. En dit zou ik graag zou houden? Maar wat maakt dat er niemand is in zo'n groot bedrijf die hier een oplossingen voor heeft terwijl zij dit zelf hebben veroorzaakt? Zou dit betekenen dat ik dus nooit meer internet of tv zal hebben op dit adres? Ik hoop dat er 1 iemand is binnen t-mobile die iets kan doen. Dat zou een wereld van verschil maken…….🙏🏼

 

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hey @Hester1978, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Zo te horen verloopt dit niet zoals het zou moeten, graag kijk ik dit ook voor je na. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je account? Dit is te vinden in My T-Mobile → Mijn Gegevens → Bovenaan de pagina: Jouw klantnummer: ABC12345. Kun je je klantnummer niet vinden? Geen zorgen, kan je mij dan jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kan ik je bestelling namelijk omhoog halen en gaan uitzoeken wat hier nu precies aan de hand is! Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Hester1978, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Zo te horen verloopt dit niet zoals het zou moeten, graag kijk ik dit ook voor je na. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je account? Dit is te vinden in My T-Mobile → Mijn Gegevens → Bovenaan de pagina: Jouw klantnummer: ABC12345. Kun je je klantnummer niet vinden? Geen zorgen, kan je mij dan jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kan ik je bestelling namelijk omhoog halen en gaan uitzoeken wat hier nu precies aan de hand is! Alvast bedankt. 

Reageer