alleen ontvangst NPO 1, 2 en 3 op 1 TV (de rest doet het gewoon)

  • 1 April 2024
  • 5 reacties
  • 33 Bekeken

Ik heb sinds afgelopen week aansluiting en alles lijkt goed te werken. Echter bij 1 TV krijg ik alleen maar NPO 1, 2 en 3 te zien. Bij andere zenders krijg zwart beeld en mededeling om het nog een keer te proberen. Dat zonder resultaat. Ik heb modem al een reboot gegeven en ook de app op de TV opnieuw geïnstalleerd. Helaas zonder resultaat. Netwerk is via kabel.

 

Wie kan mij helpen om dit op te lossen?

 

bvd,

 

xavery0000029  

Nora van Odido 1 maand geleden

Hi @xavery000029, dat lijkt me niet de bedoeling! Ik wil hier graag verder naar kijken voor je. Van welk type en model smart-tv maak je gebruik? Verder ben ik erg benieuwd of je via de mobiele Odido Online TV App wel de andere zenders kan inzien of dat je hiermee ook dezelfde foutmelding krijgt. Wil je dit voor me nakijken? 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @xavery000029, dat lijkt me niet de bedoeling! Ik wil hier graag verder naar kijken voor je. Van welk type en model smart-tv maak je gebruik? Verder ben ik erg benieuwd of je via de mobiele Odido Online TV App wel de andere zenders kan inzien of dat je hiermee ook dezelfde foutmelding krijgt. Wil je dit voor me nakijken? 

Hi @xavery000029, dat lijkt me niet de bedoeling! Ik wil hier graag verder naar kijken voor je. Van welk type en model smart-tv maak je gebruik? Verder ben ik erg benieuwd of je via de mobiele Odido Online TV App wel de andere zenders kan inzien of dat je hiermee ook dezelfde foutmelding krijgt. Wil je dit voor me nakijken? 

 

Hoi Nora

Dank voor je bericht. Ik kan via mijn telefoon tv kijken op de app. Alle zenders te zien.

De tv die het betreft is een LG 32LM6300PLA. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @xavery000029, dankjewel voor het testen! Heb je de app al eens helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Dit kan ervoor zorgen dat alle zenders weer beschikbaar zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik dit graag voor je doorzetten naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik heb in dat geval nog wat aanvullende vragen voor je: 

  • Wat is het besturingssysteem van jouw TV? Dit is te vinden in de instellingen 
  • Wat is de software versie? 
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? (Ga in de App naar Account > Instellingen > Over) 
  • Heb je een foto van de foutmelding voor me?

Zo kan ik een onderzoek voor je opstarten. 

Hoi Nora,

Bijgaand de gevraagde gegevens

  • LG WebOS
  • 05.40.20
  • 2.0.3584

     

 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor de informatie @xavery000029. Ik heb een ticket voor je aangemaakt voor onze techneuten! Zij zullen hun best doen om erachter te komen wat er precies aan de hand is. 

Reageer