Beantwoord

Amper internet, ik wil opzeggen na uitblijven hulp

  • 24 February 2023
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Ik heb een contract voor glasvezel 1000mb. Gemiddeld haal ik zo'n 15 mb down of de verbinding valt regelmatig zelfs weg. Ook bekabeld.

Contact gehad met klantenservice meerdere malen, niet geholpen want er is signaal gemeten volgens een tweede lijn. Meerdere malen telefonisch contact gehad, zou terugkoppeling krijgen maar hoor maar niets.

Contact gehad met afdeling die uit coulance mijn contract kosteloos zou ontbinden, omdat ik wederom geen bevestiging krijg. weer telefonisch contact. Krijg nu te horen dat aanvraag tot ontbinden contract nooit is gedaan, wordt doorverbonden (gemiddeld elke keer 30 min wachttijd). Medewerker neemt op en vraagt of ik moment heb. Na wederom lang wachten word de verbinding verbroken.

Hoe kom ik zo snel mogelijk tot een oplossing, ik wil van mijn contract af gezien er niet geleverd wordt waar ik voor betaal en ik ook niet geholpen wordt.

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 February 2023, 15:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @rosavandinther 

Kun je de router eens een fabeieksreset geven door de resetknop achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip?

Sluit hierna een laptop/pc bekabeld aan op de router met minimaal een CAT5E internetkabel en doe dan een speedtest met de Ookla speedtest app, kan je het resultaat hier delen?

Wat je ook kan proberen is een andere testserver gebruiken, een andere internetkabel en poort of een andere laptop/pc.

76,7 down 71,4 up

Reputatie 7
Badge +15

@rosavandinther

Dat is al een stuk hoger 👍

Kan je een andere internetkabel en misschien een andere laptop/pc testen? Misschien gaat je laptop/pc niet hoger dan 100 Mbps.

Wat ook kan is de internetkabel tussen mediaconverter en router vervangen.

Kun je eens enkele screenshots van de speedtests plaatsen?

Verwijder ook eens ander apparatuur dat is aangesloten.

Reageer