Antwoord klachtenbrief blijft uit

  • 12 March 2024
  • 28 reacties
  • 369 Bekeken

Reputatie 1

Goedendag,

 

Ik heb op 2-2-2024 een klachtenbrief naar jullie gestuurd. En ik denk dat jullie hem ongeveer 8-2-2024 hebben ontvangen. Maar ik heb nog geen antwoord terug gehad terwijl op de site staat binnen 30 dagen krijg je bericht.

En lukt het niet om binnen 30 dagen een goed antwoord te sturen, doen jullie bericht wanneer het onderzoek ongeveer is afgerond. Maar hier heb ik ook geen bericht van gehad.

 

Dus ik ben heel benieuwd komt er nog antwoord en op welk termijn?

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @frank190189 

Allereerst mijn excuses dat je hier nog geen antwoord op hebt gekregen, dit is niet onze bedoeling. Ik ben gelijk het systeem ingedoken op zoek naar jouw klachtenbrief, ik neem deze namelijk graag voor je in behandeling. Gelukkig heb ik de brief gevonden, deze is per ongeluk in de verkeerde bak terecht gekomen. Hierdoor is deze nog niet eerder opgepakt. 

Ik ben mijn hoofd aan het buigen over de situatie en verwacht je hier uiterlijk morgen een update over te geven. Alvast ontzettend bedankt voor je geduld! 

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 1

Dat weet ik dat het in bruikleen is, maar eind november is de box uitgekomen. En in december al teruggestuurd dat is gewoon verdacht.

 

Wat de punten zijn staat in de brieven beschreven, maar daar wordt niets mee gedaan. Ik blijf niet in herhaling vallen lees gewoon de brieven en geef daar antwoord op. Dat is volgens mij de gebruikelijke weg als er hier niet of nauwelijks geluisterd wordt. Of heb ik dat mis?

Reputatie 7
Badge +14

Op het forum heb je de brief niet gepost. Maar als je ook niet aangeeft hier wat je ervaring met de box is kunnen we ook niet meedenken of dat een bekende bug is of niet.

Reputatie 1

Tuurlijk heb ik die brieven hier niet neergezet, maar dat is toch logisch.

Ik heb wel de punten aangegeven en ook bij hans-jurien prive. Maar als ik wat aangeeft moet ik elke keer de stekkers eruit halen terwijl dat dat geen oplossing is maar een noodoplossing, omdat het al zo lang mis is.

 

Maar laat alsjeblieft Odido gewoon is reageren zoals het hoort. Ik wil het gewoon opgelost hebben na bijna 2 jaar.

 

Reageer