"Apparaat nog niet ontvangen"

  • 9 February 2024
  • 4 reacties
  • 31 Bekeken

Zo te lezen in de community gaat het nogal eens fout met dat terugsturen de apparatuur… Zo ook bij mij :/

Ik heb, nadat mijn abonnement is beëindigd, op 9 januari een mail gehad met het verzoek de apparaat terug te sturen.

Op 12 januari heb ik alles netjes verpakt in een “odschool” roze T-Mobile doos en ingeleverd bij een DHL Punt.

Op 31 januari ontving ik een reminder via de mail om de apparatuur terug te sturen. Dat had ik dus echter al gedaan. Ik heb hierop met behulp van de Track&Trace code op de site van DHL gezien dat de zending sinds 16 januari onderweg is naar jullie. Het referentienummer van de zending is XXXXXXXX. Ik heb hierop een reply gestuurd naar service@odido met een screenshot van de DHL-site in bijlage. Zie ook onderstaande foto.

Ik heb op de mail geen reactie ontvangen, maar vandaag (9 februari) ontving ik wel een mail met de mededeling dat appartuur nog niet is ontvangen en dat ik daarom een "boete” krijg van Eur 75. Uiteraard ben ik het daar niet mee eens, aangezien in de spullen al op 12 januari heb ingeleverd bij een DHL Servicepunt. Zie (nogmaals) bijgaande screenshot.

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.



Graag hoe ik hoe we dit kunnen oplossen. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Tonny

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Double T, bedankt voor de uitgebreide beschrijving en goed dat je dit aan de kaak stelt, ik los het graag in één klap voor je op! Ik zie dat wij je TV Box al hebben ontvangen op 23 januari. Wel zag ik dat het modem niet goed verwerkt was. Dit heb ik meteen  voor je geregeld en je hoeft je geen zorgen te maken, ook het modem is nu volledig afgemeld.

Ik wil je hartelijk bedanken voor het retourneren en ik wens je een heel mooi weekend toe! 😃

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Double T, bedankt voor de uitgebreide beschrijving en goed dat je dit aan de kaak stelt, ik los het graag in één klap voor je op! Ik zie dat wij je TV Box al hebben ontvangen op 23 januari. Wel zag ik dat het modem niet goed verwerkt was. Dit heb ik meteen  voor je geregeld en je hoeft je geen zorgen te maken, ook het modem is nu volledig afgemeld.

Ik wil je hartelijk bedanken voor het retourneren en ik wens je een heel mooi weekend toe! 😃

Hoi @Double T, bedankt voor de uitgebreide beschrijving en goed dat je dit aan de kaak stelt, ik los het graag in één klap voor je op! Ik zie dat wij je TV Box al hebben ontvangen op 23 januari. Wel zag ik dat het modem niet goed verwerkt was. Dit heb ik meteen  voor je geregeld en je hoeft je geen zorgen te maken, ook het modem is nu volledig afgemeld.

Ik wil je hartelijk bedanken voor het retourneren en ik wens je een heel mooi weekend toe! 😃

Ok, top. Bedankt voor de reactie!

Hoi @Double T, bedankt voor de uitgebreide beschrijving en goed dat je dit aan de kaak stelt, ik los het graag in één klap voor je op! Ik zie dat wij je TV Box al hebben ontvangen op 23 januari. Wel zag ik dat het modem niet goed verwerkt was. Dit heb ik meteen  voor je geregeld en je hoeft je geen zorgen te maken, ook het modem is nu volledig afgemeld.

Ik wil je hartelijk bedanken voor het retourneren en ik wens je een heel mooi weekend toe! 😃

Goedemiddag,

 

Vandaag kreeg ik een mail dat er nieuwe factuur klaar staat in "Mijn Odido” (of in de Odidio-app) van 75 euro en dat dit bedrag rond 28 maart van mijn rekening wordt afgeschreven. Omdat ik geen klant meer ben zie ik echter geen factuur in in de app, maar ik vermoed dat dit de 75 euro "boete” is. Ik hou het in de gaten, maar vertrouw er op dat dit een foutje is en de 75 euro niet afgeschreven gaat worden of dat ik die terug als dit wel het geval is.

Zie ook een een screenshot van de van de mail in bijlage.

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

 

Gr, Tonny (of klantnummer GHJ78787, zoals in de mail genoemd).

Reputatie 6
Badge +2

@Double T Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt en mijn oprechte excuses dat de boete toch in rekening is gebracht. Ik heb hier gelijk een credit voor in het systeem gezet, zodat je dit bedrag terug krijgt. 

Reageer