Beantwoord

Authenticator vergeten over te zetten naar nieuwe telefoon, geen toegang meer tot 2FA

  • 27 November 2023
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik kan niet inloggen in mijn Odido account, omdat ik niet meer bij de 2FA codes kan.

Is het mogelijk om 2FA voor mijn account te resetten?

icon

Beste antwoord door NiekV 28 November 2023, 08:40

Bekijk origineel

3 reacties

Beste NiekV,

Ik begrijp dat je problemen hebt met inloggen op je Odido-account vanwege het ontbreken van de 2FA-codes. In situaties waarin de 2FA-codes niet meer beschikbaar zijn, zijn herstelcodes meestal van onschatbare waarde. Het is raadzaam om te controleren of je herstelcodes hebt opgeslagen op een veilige plek.

Indien je geen herstelcodes hebt, kan het verlies van toegang tot het account een uitdaging zijn. In dit geval raad ik je ten zeerste aan om contact op te nemen met de klantenservice van Odido. Ze kunnen je wellicht assisteren bij het herstellen van de toegang tot je account.

Morgen kun je het beste telefonisch of via de chat contact opnemen met de klantenservice. Op die manier kunnen ze je direct ondersteunen en eventuele stappen bespreken die nodig zijn om het probleem op te lossen.

Ik hoop dat je snel weer toegang krijgt tot je account. Mocht je verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Aramaic

Hallo Aramaic, 

Bedankt voor je antwoord. Ik begrijp dat het zonder herstelcode lastiger is. Normaal zou ik die in mijn password manager opgeslagen hebben, maar staat er in dit geval niet bij helaas.

Ik heb zowel chat en telefonisch geprobeerd, maar kreeg geen response. De telefoon werd na een kwartier wachten opgehangen. Ik zal het vandaag nogmaals proberen.

 

Met vriendelijke groet,

Niek

Inmiddels contact gehad met de klantenservice en hebben ze de verificatie via sms laten lopen waardoor ik weer in mijn account kan.

Reageer