Beantwoord

bereikbaarheid support anders dan via community

  • 25 February 2022
  • 7 reacties
  • 118 Bekeken

Best T-Mobile,

 

Het zou fijn zijn dat er een probleem aangemeld zou kunnen worden via de ouderwetse mail.

Daarmee kan een klant ook extra persoonlijke info meesturen, zoals log bestanden afkomstig

van het modem en IP nummers en een uitgebreide uitleg van het probleem.

 

Op het forum lees ik dat veel klanten last hebben van disconnects en slechte internet verbingen.

Zelf heb ik een specifiek probleem met online gamen, wat te maken heeft met of een verkeerde routering of een issue met het modem waarvan ik graag een log file zou willen sturen.

Elke paar seconden zie ik op de WAN-DHCP volgende voorbij komen “daemon.debug udhcpc: nas8_2 Sending discover.”

 

Is er een manier om persoonlijk in contact te treden met jullie support afdeling om hier in detail naar te kijken ?

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 February 2022, 20:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JanPijl 

Mailen kan maar een antwoord kan wel even op zich laten wachten, hier kijken moderators ook mee en reageren waar nodig.

Bovendien zijn er veel users die je kunnen helpen met het zoeken naar een oplossing.

Welke modem heb je en heb je eventueel al eens een fabrieksreset uitgevoerd door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

Screenshots kan je hier ook plaatsen uiteraard met persoonlijke gegevens weggehaald.

Het zou fijn zijn dat er een probleem aangemeld zou kunnen worden via de ouderwetse mail.

Daarmee kan een klant ook extra persoonlijke info meesturen, zoals log bestanden afkomstig

van het modem en IP nummers en een uitgebreide uitleg van het probleem.

 

Misschien een idee om die log bestanden ( screenshots ) hier te plaatsen en je publiek IP-Adres te verwijderen. Naast de medewerkers van T-Mobile ( hier aangeduid als moderator en herkenbaar aan de 

Moderator bij hun naam ) zijn er mensen die je eventueel al een aardig eindje op weg kunnen helpen.

 

Op het forum lees ik dat veel klanten last hebben van disconnects en slechte internet verbingen.

 

Wat heb je hier zelf al zoal aan geprobeerd te doen?

Gebruik je glasvezel of DSL, heb je de problemen draadloos of ook bekabeld ?

 

Zelf heb ik een specifiek probleem met online gamen, wat te maken heeft met of een verkeerde routering of een issue met het modem waarvan ik graag een log file zou willen sturen.

 

Met welke game is dit, heb je een screenshots naar één of meerdere servers van de betreffende game(server) ?

 

Elke paar seconden zie ik op de WAN-DHCP volgende voorbij komen “daemon.debug udhcpc: nas8_2 Sending discover.”

 

Gebruik je alleen internet zonder TV? Als dit het geval is, dan verklaart dit namelijk waarom die udhcpc meldingen voorbij komen. Dit issue wordt besproken in het volgende topic:

 

 

 

Is er een manier om persoonlijk in contact te treden met jullie support afdeling om hier in detail naar te kijken ?

Doel bij T-Mobile is over het algemeen Klant-help-Klant, als je echt alleen geholpen wilt worden door een medewerker dan zal je enige geduld moeten hebben tot deze tijd heeft om dit topic te lezen. Deze zal je dan vragen om via een privé bericht contact met hem of haar op te nemen. Maar soms kan de mede mens hier op het forum al antwoord geven op sommige problemen wat toch weer tijd kan besparen om deze beantwoord te krijgen.

 

Het zou fijn zijn dat er een probleem aangemeld zou kunnen worden via de ouderwetse mail.

Daarmee kan een klant ook extra persoonlijke info meesturen, zoals log bestanden afkomstig

van het modem en IP nummers en een uitgebreide uitleg van het probleem.

 

Misschien een idee om die log bestanden ( screenshots ) hier te plaatsen en je publiek IP-Adres te verwijderen. Naast de medewerkers van T-Mobile ( hier aangeduid als moderator en herkenbaar aan de 

Moderator bij hun naam ) zijn er mensen die je eventueel al een aardig eindje op weg kunnen helpen.

 

Op het forum lees ik dat veel klanten last hebben van disconnects en slechte internet verbingen.

 

Wat heb je hier zelf al zoal aan geprobeerd te doen?

Gebruik je glasvezel of DSL, heb je de problemen draadloos of ook bekabeld ?

 

Zelf heb ik een specifiek probleem met online gamen, wat te maken heeft met of een verkeerde routering of een issue met het modem waarvan ik graag een log file zou willen sturen.

 

Met welke game is dit, heb je een screenshots naar één of meerdere servers van de betreffende game(server) ?

 

Elke paar seconden zie ik op de WAN-DHCP volgende voorbij komen “daemon.debug udhcpc: nas8_2 Sending discover.”

 

Gebruik je alleen internet zonder TV? Als dit het geval is, dan verklaart dit namelijk waarom die udhcpc meldingen voorbij komen. Dit issue wordt besproken in het volgende topic:

 

 

 

Is er een manier om persoonlijk in contact te treden met jullie support afdeling om hier in detail naar te kijken ?

Doel bij T-Mobile is over het algemeen Klant-help-Klant, als je echt alleen geholpen wilt worden door een medewerker dan zal je enige geduld moeten hebben tot deze tijd heeft om dit topic te lezen. Deze zal je dan vragen om via een privé bericht contact met hem of haar op te nemen. Maar soms kan de mede mens hier op het forum al antwoord geven op sommige problemen wat toch weer tijd kan besparen om deze beantwoord te krijgen.

 

@Gerrit078 , bedankt voor je response. Heb inderdaad alleen internet zonder TV. Heb via de topic die je aangeeft een reactie geplaatst.

 

@Gerrit078, bedankt voor je response. Heb inderdaad alleen internet zonder TV. Heb via de topic die je aangeeft een reactie geplaatst.

Awesome! Had het gezien, het is even afwachten maar @Jason of één van zijn collega's zal - zodra het kan - een reactie geven in het betreffende topic.

Als je nog even laat weten om welke game het gaat waarmee je daarnaast problemen hebt gepaard met eventueel een traceroute naar de gameserver(s) kan bijvoegen (in dit topic) dan kunnen we je hier misschien zelfs ook nog mee op weg helpen.

 

@Gerrit078, bedankt voor je response. Heb inderdaad alleen internet zonder TV. Heb via de topic die je aangeeft een reactie geplaatst.

Awesome! Had het gezien, het is even afwachten maar @Jason of één van zijn collega's zal - zodra het kan - een reactie geven in het betreffende topic.

Als je nog even laat weten om welke game het gaat waarmee je daarnaast problemen hebt gepaard met eventueel een traceroute naar de gameserver(s) kan bijvoegen (in dit topic) dan kunnen we je hier misschien zelfs ook nog mee op weg helpen.

 

@Gerrit078 , Het online spel waar we de meeste issues mee hebben vraag niet veel bandbreedte. Bandbreedte ( down / upload ) speed is niet het probleem. Die is prima. Response in de online game is soms zeer traag ( LaTale , van papayaplay.com ) . Als we bijvoorbeeld via de hotspot van een mobiel spelen ( ook T-Mobile) gaat het wel goed.

Via het modem bij zowel bedraad als via WIFI ( maakt geen verschil ) is de response niet goed.

Kan zien dat het spel verbinding maakt met ip 108.61.48.167 op poort 20001

Tracert :

Tracing route to 108.61.48.167.constant.com [108.61.48.167]
over a maximum of 30 hops:

  1     1 ms     1 ms     2 ms  ***********
  2     2 ms     1 ms     1 ms  ***********
  3    12 ms    12 ms    12 ms  1-72-210-87.ftth.glasoperator.nl [87.210.72.1]
  4    21 ms    14 ms    14 ms  10.10.12.37
  5    14 ms    13 ms    13 ms  10.226.4.25
  6    14 ms    14 ms    16 ms  217.161.98.238
  7    14 ms    13 ms    14 ms  ae2-xcr1.adr.cw.net [195.2.31.190]
  8   100 ms   158 ms   103 ms  as3491-gw-xcr1.adr.cw.net [195.2.22.202]
  9   183 ms   180 ms   177 ms  be40.br03.nyc06.pccwbtn.net [63.218.222.50]
 10   170 ms   171 ms   261 ms  63-218-9-242.static.pccwglobal.net [63.218.9.242]
 11     *        *        *     Request timed out.
 12     *        *        *     Request timed out.
 13     *        *        *     Request timed out.
 14     *        *        *     Request timed out.
 15     *        *        *     Request timed out.
 16     *        *        *     Request timed out.
 17     *        *        *     Request timed out.
 18     *        *        *     Request timed out.
 19     *        *        *     Request timed out.
 20     *        *        *     Request timed out.
 21     *        *        *     Request timed out.
 22     *        *        *     Request timed out.
 23     *        *        *     Request timed out.
 24     *        *        *     Request timed out.
 25     *        *        *     Request timed out.
 26     *        *        *     Request timed out.
 27     *        *        *     Request timed out.
 28     *        *        *     Request timed out.
 29     *        *        *     Request timed out.
 30     *        *        *     Request timed out.

Trace complete.

@Gerrit078, Het online spel waar we de meeste issues mee hebben vraag niet veel bandbreedte. Bandbreedte ( down / upload ) speed is niet het probleem. Die is prima. Response in de online game is soms zeer traag ( LaTale , van papayaplay.com ) . Als we bijvoorbeeld via de hotspot van een mobiel spelen ( ook T-Mobile) gaat het wel goed.

Via het modem bij zowel bedraad als via WIFI ( maakt geen verschil ) is de response niet goed.

 

Kan zien dat het spel verbinding maakt met ip 108.61.48.167 op poort 20001

Tracert :

Tracing route to 108.61.48.167.constant.com [108.61.48.167]
over a maximum of 30 hops:

Helaas staat de target 108.61.48.167, geen ping (ICMP) toe waardoor een traceroute onmogelijk is. Ik ben bang dat tech vanaf hun plek in dit geval het beste kan kijken of ze een verschil zien in de routering vanaf mobiele data naar 108.61.48.167 en van Thuis naar 108.61.48.167.

Wat wel opvalt is dat bij jou 8e hop in je traceroute deze een gemiddelde reply geeft van 100+ deze zou ( als ik zo naar mijn traceroute kijk) rond de 50-60ms moeten liggen en geeft dus eigenlijk al een aardig hoge response.

 

Reputatie 7

Hi @JanPijl ,

Naast de Community zijn we ook bereikbaar via Facebook en Twitter om persoonlijk contact te hebben met één van onze medewerkers. Ben je inmiddels verder gekomen en heb je het antwoord op je vraag gevonden? Mocht je dat nog niet hebben, laat het vooral weten. We staan voor je klaar!