Bestelling wordt niet uitgevoerd

  • 13 December 2023
  • 4 reacties
  • 41 Bekeken

Ik heb bijna een maand geleden mijn internetsnelheid gewijzigd naar 1 GB, maar de aanvraag staat nog steeds in de status ‘bestelling ontvangen’. Ik vind dit wel erg tegenvallen van Odido. Ik heb paar weken geleden al 2x medewerkers aan de telefoon gehad.

 

Ik kreeg een paar dagen geleden een mail over dat er glasvezel nog gelegd moet worden in de wijk. Dit is complete onzin, want hier ligt al jaren glasvezel. Ik wil dat mijn internetsnelheid nu zo spoedig mogelijk gewijzigd wordt. Wie kan mij helpen?

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hey @Aquarius3, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit komt omdat in één van onze systemen het telefoonnummer niet bekend was. Hierdoor loopt de order niet verder. Ik heb het telefoonnummer kunnen toevoegen, echter lijkt het nog steeds niet goed te lopen. Er staat al een ticket voor je open en ik ga er vanuit dat dit spoedig opgelost wordt!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Aquarius3, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit komt omdat in één van onze systemen het telefoonnummer niet bekend was. Hierdoor loopt de order niet verder. Ik heb het telefoonnummer kunnen toevoegen, echter lijkt het nog steeds niet goed te lopen. Er staat al een ticket voor je open en ik ga er vanuit dat dit spoedig opgelost wordt!

@Tommie van Odido  Hoi Tommie, bedankt voor het reageren. Fijn dat jij nu ook meekijkt!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Aquarius3, ik heb gister toch stiekem extra navraag gedaan en ik zie dat de desbetreffende collega dit vanmorgen voor je heeft opgelost!🙌 Veel plezier met je nieuwe snelheid en ik wens je nog een prettige middag. 

@Tommie van Odido Hoi Tommie, nu werkt het wel. Hartstikke bedankt voor je hulp! Fijn weekend.

Reageer