Getest met twee verschillende browsers (firefox en Vivaldi) en beide geven dezelfde foutmeling.
Nora van Odido2 maanden geleden
Hi @nicos40, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en voor mij is de status nog wel in te zien. Je hoeft je dan ook geen zorgen te maken dat er opeens iets aan de hand is met jouw bestelling. Dit loopt gelukkig goed door! Zou je voor mij eens willen proberen om de status te bekijken via de Mijn Odido app? Ik ben erg benieuwd of je hier dezelfde melding te zien krijgt of dat je hier wel de status kan inzien. Wil je me hiervan op de hoogte houden?
Hi @nicos40, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en voor mij is de status nog wel in te zien. Je hoeft je dan ook geen zorgen te maken dat er opeens iets aan de hand is met jouw bestelling. Dit loopt gelukkig goed door! Zou je voor mij eens willen proberen om de status te bekijken via de Mijn Odido app? Ik ben erg benieuwd of je hier dezelfde melding te zien krijgt of dat je hier wel de status kan inzien. Wil je me hiervan op de hoogte houden?
Wat gek @nicos40, wij zien het aan deze kant niet. Klopt het dat je bij deze pagina komt via de link uit een e-mail? Dan vermoed ik namelijk dat de link niet klopt. Heb je het ook al getest zonder de link? Dus gewoon normaal inloggen in de app zonder een doorverwijzing vanuit een link te krijgen? Dan moet dit écht werken. Doe je dit en krijg je de foutmelding alsnog? Dan ontvang ik graag deze informatie:
Welke telefoon gebruik je? Merk en model
Kun je vanuit de app ook een screenshot maken?
Kun je mij precies vertellen waar je in de app op klikt wanneer deze melding komt, of zie je deze gelijk?
Super bedankt voor de moeite. We gaan dit oplossen!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.