Bestelstatus voor Internet opvragen geeft een fout Oops! hier ging iets mis

  • 2 March 2024
  • 6 reacties
  • 42 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 7 reacties

In mijn Odido is de status van de Internet+TV  bestelling niet meer benaderbaar.

Foutmelding
 

Fout na opvragen bestelling status

Link is
https://internet.odido.nl/bestellingen/<klantenummer>-O001

Getest met twee verschillende browsers (firefox en Vivaldi) en beide geven dezelfde foutmeling.

Nora van Odido 2 maanden geleden

Hi @nicos40, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en voor mij is de status nog wel in te zien. Je hoeft je dan ook geen zorgen te maken dat er opeens iets aan de hand is met jouw bestelling. Dit loopt gelukkig goed door! Zou je voor mij eens willen proberen om de status te bekijken via de Mijn Odido app? Ik ben erg benieuwd of je hier dezelfde melding te zien krijgt of dat je hier wel de status kan inzien. Wil je me hiervan op de hoogte houden? 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @nicos40, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en voor mij is de status nog wel in te zien. Je hoeft je dan ook geen zorgen te maken dat er opeens iets aan de hand is met jouw bestelling. Dit loopt gelukkig goed door! Zou je voor mij eens willen proberen om de status te bekijken via de Mijn Odido app? Ik ben erg benieuwd of je hier dezelfde melding te zien krijgt of dat je hier wel de status kan inzien. Wil je me hiervan op de hoogte houden? 

De foutmelding is er nog steeds (4-mrt).

De status bekeken via mijn laptop met de firefox browser.
 

1 week geleden heeft dit nog gewerkt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @nicos40, kun je de status wel bekijken in de Mijn Odido app op je telefoon?  

Odido App geinstalleerd.op telefoon (5-mrt).
 

De foutmelding is identiek aan de foutmelding op de Laptop.

Reputatie 7
Badge +5

Wat gek @nicos40, wij zien het aan deze kant niet. Klopt het dat je bij deze pagina komt via de link uit een e-mail? Dan vermoed ik namelijk dat de link niet klopt. Heb je het ook al getest zonder de link? Dus gewoon normaal inloggen in de app zonder een doorverwijzing vanuit een link te krijgen? Dan moet dit écht werken. Doe je dit en krijg je de foutmelding alsnog? Dan ontvang ik graag deze informatie:

  • Welke telefoon gebruik je? Merk en model
  • Kun je vanuit de app ook een screenshot maken?
  • Kun je mij precies vertellen waar je in de app op klikt wanneer deze melding komt, of zie je deze gelijk?

Super bedankt voor de moeite. We gaan dit oplossen!

Reputatie 6
Badge +2

@nicos40 Ik heb zojuist gereageerd in dit reeds bestaande topic: Status Bestelling is niet meer benaderbaar | Odido community. Spreek ik je daar verder?

Ik moet dit topic sluiten, omdat het tegen onze huisregels is om twee topics over hetzelfde onderwerp te openen. Mocht je hier meer over willen lezen, volg dan deze link: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.