Bkr herstel

  • 22 April 2024
  • 4 reacties
  • 42 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een a2 codering staan op mijn Bkr maar hij is al betaald sinds dec 2023.

Er staat ook dat het betaald is maar alsnog staat er geen H.

Hierdoor krijg ik geen Hypotheek.

 

Contractnummer 61604871.

 

Teresa van Odido 11 dagen geleden

@joeykoops Goed dat je hier hierover aan de bel trekt, ik begrijp goed dat je dit verwijderd wilt hebben! 

Ik wil je hier super graag mee helpen, maar je kunt hierover het beste telefonisch contact opnemen met mijn collega’s van de Klantenservice. Zij zijn te bereiken op 0800-0092. Ik weet zeker dat zij je hierbij verder kunnen helpen! 

 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Vooropgesteld is dit natuurlijk een vervelend iets uit het verleden, maar blijkbaar is het zo dat je aanmerking nog een aantal jaren (5) zichtbaar blijft nadat je alles al hebt afgedaan.

Wanneer je vervolgens het volledige krediet hebt afbetaald zal in het CKI van het BKR een werkelijke einddatum worden geplaatst, die in beginsel nog vijf jaar zichtbaar zal zijn.

 

Heb je al direct contact gehad met de helpdesk van Odido, want ik weet niet of via deze community de meest directe manier is om hier open alles geregeld te krijgen.

Zal i.i.g. @Tommie van Odido even aanmerken als moderator binnen de community van Odido.

Yes begrijp ik.

 

alleen dan is het wel een A2 met een H van herstel eronder.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Ben maar medeklant bij Odido, je zal dus even moeten wachten tot een moderator het item oppikt.

Wat ik wel even was gaan bekijken, wat en hoe zo’n melding in zijn werk gaat. Toen kwam ik een vraag uit het verleden op het forum van Radar.

[ archief ] Bkr Notering A2 Veranderen in Herstel Code

 

Daar maak ik uit op, dat ook al is alles opgelost, dan zit je vast aan die 5 jaren .. maar goed, dit is iets uit het verre verleden, wie weet hebben ze de procedure gewijzigd (hopelijk)

Reputatie 6
Badge +2

@joeykoops Goed dat je hier hierover aan de bel trekt, ik begrijp goed dat je dit verwijderd wilt hebben! 

Ik wil je hier super graag mee helpen, maar je kunt hierover het beste telefonisch contact opnemen met mijn collega’s van de Klantenservice. Zij zijn te bereiken op 0800-0092. Ik weet zeker dat zij je hierbij verder kunnen helpen! 

 

Reageer