Beantwoord

buitenland

  • 8 March 2023
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Wij wonen inmiddels een maand of 7 in het buitenland. We worden nog steeds tja hoe zal ik het zeggen, geharrast met t mobile thuis. Alles, waaronder modem teruggestuurd. Zou dit kunnen stoppen? We hebben Sim only voor onze mobiel and that is it! Graag actie!!!

icon

Beste antwoord door Robbert1960 9 March 2023, 11:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Robbert1960 

Had je een T-Mobile thuis abonnement waarvan je het apparatuur al hebt terug gestuurd maar je krijgt nog steeds berichten dat het apparatuur nog niet is ontvangen?

Heb je toevallig het verzendbewijs nog?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Robbert1960, goed dat je hier een topic voor aanmaakt, dit wil ik graag voor je rechtzetten! Ik ben meteen in je dossier gedoken en zo te zien is de verrekening een aantal dagen geleden actief geworden. Hierdoor is dit volledig voor je rechtgezet en zal je hier geen woord meer over horen.

Daarom wil ik je voor nu nog heel veel succes én plezier toewensen in het buitenland, hopelijk bevalt het goed! 😃

Hoi @Robbert1960, goed dat je hier een topic voor aanmaakt, dit wil ik graag voor je rechtzetten! Ik ben meteen in je dossier gedoken en zo te zien is de verrekening een aantal dagen geleden actief geworden. Hierdoor is dit volledig voor je rechtgezet en zal je hier geen woord meer over horen.

Daarom wil ik je voor nu nog heel veel succes én plezier toewensen in het buitenland, hopelijk bevalt het goed! 😃

 

@Cal kijk, en daarom zijn we dus nog steeds lid van jullie club! Goede en snelle reactie! Chapeau! Of in ons geval sombrero 🙏👍

Reputatie 7
Badge +4

Hahaha, leuk om te horen @Robbert1960! 😃 Ik word hier zo vrolijk van dat ik spontaan ga salsa dansen! 😜 Nog een prachtige week gewenst.

Reageer