Beantwoord

Chromecast Google TV met de Odido app

  • 19 September 2023
  • 7 reacties
  • 1595 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Zins de overschakeling naar ODIDO TV app via Google TV werkt twee zenders niet zoals het moet.

Alle zenders kan  ik zien behalve twee Duitse zenders ARD 391 en ZDF 392 ze staan wel in de app want je ziet de zender gegevens aan het begin ook zie welke programma op dat moment draait maar verder zie alleen zwart beeld zonder geluid. Na een tijdje komt er staan probeer het later nog eens. Het is vandaag de 19-9-2023 en het werkt nog niet.

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 19 September 2023, 13:44

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Presto, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit is inmiddels bij ons bekend. Er lijkt een bug in de app te zitten met Android TV wat ervoor zorgt dat deze zenders niet werken. Op dit moment is een workaround om de zenders via een TV Box te bekijken of via de browser versie. Dit zal met een volgende update worden opgelost!

Hey @Presto, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit is inmiddels bij ons bekend. Er lijkt een bug in de app te zitten met Android TV wat ervoor zorgt dat deze zenders niet werken. Op dit moment is een workaround om de zenders via een TV Box te bekijken of via de browser versie. Dit zal met een volgende update worden opgelost!

Vannacht is er een update geweest maar het blijft bij het zelfde probleem zoals eerder beschreven.

De twee zenders blijven op zwart.

Hoelang nog?

Reputatie 7
Badge +9

@Presto, we zijn dit nog steeds aan het onderzoeken. Op dit moment is nog niet bekend hoelang het gaat duren voordat het opgelost is. 

Ik begrip niet waarom het zolang moet duren.

Zet dan de oude T-Mobile app voor Chromecast Google TV weer terug online dan kunnen wij weer normaal kijken wanneer we willen. En de technische dienst kan dan gewoon verder zoeken waar de fout zit of is het gewoon enkele vinkjes aanzetten bij de zenders die het niet doen.

De Odido app voor Chromecast Google TV werkt weer zins 10 oktober zo als het moet.

Onder tussen heb ik een TV box ontvangen in bruikleen voor niet goed werken van de Odido app zo dat ik toch de zenders kan zien die werkt werkt in de app.

Maar heb ik op 10-10-2023 gebeld om de TV box weer terug sturen naar Odido maar tot heden nog geen mail ontvangen om dit te doen.

Waarom duurt dit zo lang.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Presto, ik ben blij om te horen dat het weer goed werkt!

Ik zag dat er geen 06 nummer bij ons bekend was. Daardoor bleef je delete order vastlopen. Dit heb ik goed gezet en als het goed is ontvang je zo een bericht hoe je het apparaat moet terugsturen. 

Oké, ik wacht op de e-mail. Mijn telefoon nummer is bekent bij Odido

Reageer