cloud opnemen geeft problemen.

  • 22 September 2023
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Ik heb een oude harddisk recorder die is omgezet naar opnemen in de cloud. Nu wordt er bij opnemen in de cloud van RTL4, 5 en mogelijk nog andere zenders aangegeven dat de zender opnemen niet toestaat. Op de app van de televisie kan ik de opname wel inplannen. Ik heb de tv-box ook al volledig gereset waarbij de nieuwste firmware geïnstalleerd is. Toch blijft dit euvel zich voordoen. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @Menno874, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb zojuist de TV Boxen voor je omgeruild. Je ontvangt hier nog een bericht over en dit is terug te zien in Mijn Odido. De oude TV Boxen hoeven we ook niet meer terug, deze kun je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten. Ik wens je nog een fijne zondag! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Menno874, met het probleem wat je ervaart kan ik dit zeker oplossen, door de TV Boxen om te wisselen. Heb ik toestemming om de TV Box met harddisk om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model, dit is een TV Box zonder harddisk. Dit betekent dat je niet kunt opnemen, maar je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel nieuwe opnames zal verliezen. Laat het mij weten! 

Hoi @Menno874, met het probleem wat je ervaart kan ik dit zeker oplossen, door de TV Boxen om te wisselen. Heb ik toestemming om de TV Box met harddisk om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model, dit is een TV Box zonder harddisk. Dit betekent dat je niet kunt opnemen, maar je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel nieuwe opnames zal verliezen. Laat het mij weten! 

Hoi @Ishana van Odido,

dat is prima, Ik was al overgestapt naar cloud opnemen omdat ik niet meer twee programma's tegelijk op kon nemen met de harddisk recorder. Kennelijk is de harddisk recorder niet geschikt voor cloud opnames en zie ik deze graag omgeruild worden voor een nieuwe TV Box. 

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Menno874, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb zojuist de TV Boxen voor je omgeruild. Je ontvangt hier nog een bericht over en dit is terug te zien in Mijn Odido. De oude TV Boxen hoeven we ook niet meer terug, deze kun je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten. Ik wens je nog een fijne zondag! 

Reageer