Beantwoord

compensatie kapot modem en 10 dgn wachttijd monteur

  • 1 August 2022
  • 7 reacties
  • 134 Bekeken

Vandaag contact met T-mobile wegens sinds gisteren geen tv, wifi en internet. Lampjes modem branden niet. Zij heeft op afstand geen bijzonderheden gezien op de lijn dus vermoedelijk kapot modem. Monteur ingeschakeld en pas over 10 dgn de 1ste mogelijkheid. Ik werk thuis, kind heeft vakantie dus ik kan niet werken. Verder 10 dgn geen tv voor beiden en zoon kan niet op internet/gamen. Hoe zit het met de compensatie? De mb-bundel die als optie wordt aangeboden, kan niet op onze telefoon daar die bij kpn loopt. Te zot voor woorden dat een monteur 10 dgn duurt! Gelijk klaar met Tmobile. Overstappen naar andere provider heb ik waarschijnlijk sneller internet!

icon

Beste antwoord door eric 1 August 2022, 21:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Brandt het power-lampje ook niet op het modem, ook nadat je kabels hebt nagelopen en het modem even uit- en opnieuw aanzet ?

Hoi, nee er brandt niets. Ik heb de stekker er al enige tijd uitgehaald en weer terug. Helaas🥲

Reputatie 7
Badge +14

Monteurs gaan ook mee vakantie,  in sommige regio's zijn er gewoon minder beschikbaar.  Een tip is om even contact te houden met Guidion, soms vallen er slots vrij!

De aangeboden oplossing met een unlimited voucher werkt ook op een Tele2 of een t-mobile prepaid kaart. Die laatste kun je gewoon in hun winkels verkrijgen.

De compensatie van het niet kunnen gebruiken van de verbinding wordt nadat het probleem is opgelost berekend.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Remzi03 

Welke modem heb je? Niet per ongeluk iemand het aan/uit knopje achter de modem ingedrukt? Druk hem dan weer eens in 🤞

Hallo @Remzi03 

Welke modem heb je? Niet per ongeluk iemand het aan/uit knopje achter de modem ingedrukt? Druk hem dan weer eens in 🤞

Al gedaan, helaas

Monteurs gaan ook mee vakantie,  in sommige regio's zijn er gewoon minder beschikbaar.  Een tip is om even contact te houden met Guidion, soms vallen er slots vrij!

De aangeboden oplossing met een unlimited voucher werkt ook op een Tele2 of een t-mobile prepaid kaart. Die laatste kun je gewoon in hun winkels verkrijgen.

De compensatie van het niet kunnen gebruiken van de verbinding wordt nadat het probleem is opgelost berekend.

Ik heb kpn dus ook dat is de oplossing niet. Immers ook al zou ik een pre paid tmobile halen, dan moet ik mijn eigen sim kaart verwijderen en ben ik dus niet bereikbaar. Ik snap dat er vakanties zijn maar als bedrijf moet je wel service leveren. Moet ik ook op het werk ondanks vakanties van collega’s. 10 dgn zonder tv, internet, wifi is te zot voor woorden. Zeker ook nu er vanuit thuis gewerkt wordt.

Reputatie 4
Badge

Ik kan volkomen begrijpen dat alles uiterst vervelend is.

Maar als ik het goed begrijpt, is het nodig dat u vanuit huis moet werken?
ZZP’er? zo ja, eens nagedacht over een zakelijke lijn?

In dienst, al met de werkgever overlegd naar welke mogelijkheden er zijn?
Vele werkgevers hebben vaak back-up mogelijkheden achter de hand (router met simkaart) zodat u alsnog vanuit huis kan werken.
Na kantoor gaan is geen optie? (omdat uw kind vakantie heeft?)

Welke mogelijkheden zijn er nog meer die u zelf kunt doen/ondernemen?

Het stukje van verwachting en service en dergelijke:
U bent niet de enige die storing heeft en/of moet wachten op de monteur.
Er zijn nog vele andere zoals u die met hun handen in het haar zitten en wachten op een monteur (bij elke provider)

Nogmaals het neem niet weg dat dit uiterst vervelend is en niet het probleem oplost.
Ik hoop van harte dat de mods hier op het forum misschien nog wel mogelijkheden hebben voor u.

 

PS: modem defect? eigen modem plaatsen? handig iemand kan hiermee helpen? is een tijdelijke oplossing, maar toch?