Beantwoord

connected but no internet access

  • 17 November 2023
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Hoi ik krijg de melding dat ik connectie heb maar 'no internet access' via wifi en via de internet kabel ook geen internet.

Ik heb de draden gecheckt en de zyxel al een reset gegeven.

Gisteren werkte alles nog als een zonnetje.

Iemand nog een tip?

Klantenservice heeft een hele lange wachttijd..

icon

Beste antwoord door Mdekker123 17 November 2023, 19:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mdekker123 

Heb je een glasvezel of DSL aansluiting?

Brand de wereldbol op de Zyxel rood?

Indien je een mediaconverter hebt, welke lampjes beanden knipperen of zijn uit daarop?

Heb je ook in je Odido account bij meer onder storingen gekeken of er een storing bekend is op jouw adres?

Mod edit:

Hallo @Mdekker123 

Heb je een glasvezel of DSL aansluiting?

Brand de wereldbol op de Zyxel rood?

Indien je een mediaconverter hebt, welke lampjes beanden knipperen of zijn uit daarop?

Heb je ook in je Odido account bij meer onder storingen gekeken of er een storing bekend is op jouw adres?

Dankjewel voor je antwoord. Ik heb geen lampje bij de wereldbol. Zonet wel een medewerker aan de lijn gekregen en 7 dagen gratis mobiel internet gehad. Dus ik wacht het vervolg van dat af.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mdekker123, fijn om te lezen dat je al goed bent geholpen! Ik zie dat er inmiddels ook al een afspraak voor een monteur van Guidion naar je is verstuurd en dat jullie elkaar binnenkort treffen.

Ik weet zeker dat de monteur veel voor je kan betekenen en ik wil je desondanks nog een heel mooi weekend toewensen! 😃

Reageer