Beantwoord

Contract doorgeven

  • 19 December 2023
  • 9 reacties
  • 55 Bekeken

Ik heb 5 maanden geleden een abonnement afgesloten, maar ben recent verhuisd naar een ander adres waar al een glasvezel internetverbinding ligt. Ik zou graag het abonnement overdragen aan de nieuwe huurders, kan dat?

icon

Beste antwoord door Teresa van Odido 20 December 2023, 15:55

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Erik Muggen, welkom op onze Community.

Dat is zeker mogelijk. Hiervoor zijn best wat gegevens nodig om dit in gang te zetten. Mag ik je vragen om onze klantenservice te bellen? Zij zullen je door het hele proces leiden en ervoor zorgen dat alles goed overgezet wordt. Alvast bedankt en veel succes!

Hallo Tommie van Odido, dank voor je antwoord. Kun je me vertellen welke gegevens ik daarvoor nodig ben (zowel van mij als de nieuwe huurders), dan kan ik dat voorbereiden!

Reputatie 6
Badge +2

Tuurlijk! @Erik Muggen Je kunt een e-mail sturen naar internet.service@odido.nl met de volgende gegevens:

  • Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
  • Kopie bankpas van de oude en nieuwe contractant
  • Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
  • De contactgegevens van de nieuwe contractanten (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)

De contractwijziging wordt dan in gang gezet. Houd er wel rekening mee, dat je het contract alleen kunt overzetten als er geen betaal achterstanden zijn.

Goedemiddag, 

ik heb de gevraagde gegevens op 22-12-2023 per mail (internet.service@odido.nl) gestuurd, maar daar tot op heden nog geen reactie op gehad. Klopt het mailadres, en zo ja, kunt u nagaan wat de status van dit verzoek is?

 

Hartelijk dank, Erik Muggen

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Erik Muggen, sorry dat je nog geen reactie ontvangen hebt. Bovenstaand e-mailadres wordt momenteel niet echt gebruikt voor dat soort doeleinden. Mag ik je vragen om ons een DM te sturen via X of Facebook met alle relevantie informatie? Dan pakt ons team het binnen 4 tot 12 uur en zorgen ze dat de contractovername nu echt voltooid wordt.

serieus? Dit mailadres heb ik van jullie gekregen… 

Ik kan op Facebook alleen maar gegevens posten in een openbare groep, daar wil ik geen mobiele nummers, mailadressen en getekende brieven in kwijt. Is er een Messenger-adres of een ander mailadres? Ik ben inmiddels  21 dagen bezig…

 

Reputatie 6
Badge +2

@Erik Muggen Mijn oprechte excuses voor het geven van de verkeerde informatie, dit zal niet meer gebeuren! Je kunt ons via Facebook een privébericht sturen of een DM via X. Je vind ons onder ‘Odido Nederland’ of ‘@odidonederland’. Op die manier hoef je je geen zorgen te maken, ik verzeker je dat wij zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens! 

Geen probleem, ik heb inmiddels een bericht ontvangen dat het geregeld is. Ik ben wel benieuwd of ik daar nog een officieel schrijven van krijg? Ik hoor graag nog even..

 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Erik Muggen, een officiële bevestiging krijg je niet. Ik kan je bij deze bevestigen dat het abonnement niet meer op jouw naam staat. Ik wil je dan ook vriendelijk vragen het klantnummer uit jouw Community profiel te verwijderen. Dankjewel!

Reageer