-
-
is een nieuwe Poster
-
4 reacties
Hallo,
Ik heb mijn contract in maart 2023 opgezegd. Wij zijn naar het buitenland verhuisd.
Toen kreeg ik een rekening van ongeveer € 125,-. Deze heb ik betaald omdat ik dacht dat er nog oude bedragen openstonden.
Nu zie ik dat mensen nu via automatische incasso geld proberen te krijgen van mijn buitenlandse bank.
Ik ben echt boos op je. Telefonisch kunnen we geen hulp krijgen, medewerkers zijn niet bereikbaar in de chat en er is geen normaal e-mailadres.
Mocht het probleem hier niet opgelost kunnen worden, dan zullen wij juridische stappen ondernemen.
Wat een arme club.
Hoi @scotty1710, hopelijk voel je jezelf inmiddels thuis in je nieuwe onderkomen, ik helder dit graag voor je op! Je abonnement is inmiddels al lang en breed opgezegd. De incasso's gaan over oude rekeningen die nog open staan. Graag raad ik je aan om je Mijn Odido Rekeningen pagina raad te plegen, om precies te zijn deze pagina: Mijn Odido Rekeningen. Je geeft zelf in dit topic aan per maart opgezegd te hebben, alleen staat bijvoorbeeld de factuur van januari nog open nadat je deze in diezelfde maand teruggeboekt hebt. Daarnaast is volgens ons systeem het modem niet retour gekomen waarvoor wij de kosten van het modem in rekening hebben gebracht. Geen zorgen, ik vergoed heel graag nog de kosten van het modem als je deze toch retour hebt gestuurd. Kan je hiervoor een foto van het verzendbewijs of de Track & Trace code in dit topic delen?
Ik help je hier heel graag mee, ik zie graag dat we hier samen uitkomen!
Bekijk origineel