credit factuur na ruim maand niet verwerkt!

  • 27 December 2023
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Ik heb onterecht een boete gekregen voor het niet retourneren van mijn apparatuur van mijn abonnement op mijn vorige adres. 

Ik heb hierover meermaals contact gehad met Odido en de bevestiging per mail en telefoon gekregen dat ik de 90 euro gecrediteerd zou krijgen. Want ik heb netjes alles teruggestuurd.

Nu inmiddels ruim 1 maand verder(22 november akkoord credit!) Nog niets ontvangen. Ik wil mijn 90 euro terug anders ga ik het bedrag storneren. Chatten is niet mogelijk, bellen kent enkel enorme wachttijden. Elke keer krijg ik te horen dat het eraan komt. 

Cal van Odido 4 maanden geleden

Hoi @ml002, logisch dat je graag snel de creditering ontvangt, ik helder het graag voor je op! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik zie dat wij gisteren een boeking van € 90,- naar je hebben gedaan. Met zakelijke bankrekeningen kan het een aantal dagen duren voordat het ook op jouw bankrekening staat.

In ieder geval weet ik één ding zeker: je zal het bedrag in de komende dagen zien verschijnen en je kan zo met een gerust hard een prachtig 2024 tegemoet gaan! 😃

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ml002, logisch dat je graag snel de creditering ontvangt, ik helder het graag voor je op! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik zie dat wij gisteren een boeking van € 90,- naar je hebben gedaan. Met zakelijke bankrekeningen kan het een aantal dagen duren voordat het ook op jouw bankrekening staat.

In ieder geval weet ik één ding zeker: je zal het bedrag in de komende dagen zien verschijnen en je kan zo met een gerust hard een prachtig 2024 tegemoet gaan! 😃

Reageer