Beantwoord

de eerste factuur

  • 27 June 2023
  • 8 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Hallo, ik begon me te abonneren op het thuisinternet op 26-05-2023 en tot nu toe heb ik de rekening niet ontvangen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 June 2023, 13:09

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Aking,

Als je inlogt in de My T-Mobile omgeving wat is dan de status van je order / bestelling?
Facturering is een proces wat automatisch gestart wordt nadat je bestelling / order het gehele bestelproces heeft doorlopen. 

Reputatie 1

ik heb deze pagina nu gezien en ik gebruik al een maand internet

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Aking,

Als je inlogt in de My T-Mobile omgeving wat is dan de status van je order / bestelling?
Facturering is een proces wat automatisch gestart wordt nadat je bestelling / order het gehele bestelproces heeft doorlopen. 

 

Hallo @Aking 

Je abonnement staat administratief niet op afgerond en daardoor is je contract nog niet ingegaan. Een moderator kan je hiermee helpen.

Reputatie 1

Wel, wat moet ik nu doen, gaan jullie de factuur naar mij sturen of moet ik wachten

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Aking ,

Gewoon nog even afwachten, totdat er een moderator(medewerker van T-Mobile) reageert.
Zij pakken dit vanzelf op, in volgorde van binnenkomst.😉
Als je alvast je klantnummer in je profiel wil zetten, als je dat nog niet hebt. Dit maakt het voor de moderator een stukje makkelijker om een goed antwoord te geven. Dit klantnummer, kan alleen jij en de moderator zien.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Aking, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik ben je profiel en abonnement ingedoken en zie dat er nog een incomplete Guidion huisinstallatie in het ordersysteem staat. Deze heb je aangevraagd omdat je er vermoedelijk niet helemaal uitkwam met de do-it-yourself installatie, klopt dat? Is nu alles correct aangesloten? Want dan meld ik de installatie af en kan de facturatie ook starten.

Reputatie 1

Hallo goedemorgen.Eerlijk gezegd, toen ik het internet wilde verbinden, was er geen israpunt in thuis , toen nam ik contact op met T-Mobile en ze stuurden me een medewerker om verbinding te maken met internet. En na vier dagen is het internet verbonden 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Aking, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb zojuist de installatie afgemeld. De facturatie zal dan ook van start gaan als het verwerkt is in ons systeem! Ik wens je nog een prettige dag. 

Reageer