Beantwoord

Den Haag Leyenburg - Uitrol glasvezel wanneer?

  • 19 May 2021
  • 6 reacties
  • 268 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi,

Wanneer staat de wijk Den Haag Leyenburg op de planning voor glasvezel? Onze gehele straat kan niet wachten, postcode 2546. 

Met de vele portiekwoningen en  brede stoepen lijkt het me een fluitje van een cent in vergelijking met rommelig, druk en deels monumentaal Segbroek waar sinds eind 2020 alglas ligt. 

Ben erg benieuwd! 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 24 May 2021, 14:00

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Gudzer, welkom op de Community!

Super dat je graag over wilt gaan op ons Glasvezelnetwerk! Er is momenteel geen planning bekend voor jullie wijk, sorry. Wat ik wel wil doen natuurlijk, is vragen aan mijn collega's of er een planning is en wanneer Leyenburg aan de beurt zal zijn - indien dit nog niet bekend is, kan ik om een prognose vragen, maar pin me er niet op vast alsjeblieft. Je hoort snel meer van me.

Reputatie 7
Badge +16

@Gudzer UPDATE: er is momenteel geen planning bekend voor Leyenburg, ook is nog niet bekend wanneer dit wel zo zal zijn. Een mager antwoord wellicht, maar wel het meest eerlijke antwoord.

Ik heb gevraagd om een prognose, hier kom ik hopelijk volgende week op terug! 😉

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Gudzer, er is ook nog geen prognose beschikbaar, maar zodra dit wel eventueel het geval zal zijn, mag ik het wereldkundig maken. Of dit op korte termijn zal zijn, kan ik echter niet zeggen. Nog eventjes geduld! 😊

Ben benieuwd of er al meer bekend is!

Reputatie 7
Badge +14

Als er meer bekend is, dan pas mogen moderators hier een update bekend maken. Zolang je hier niets leest is er dus niets formeel bekend gemaakt.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Gudzer, je enthousiasme is helemaal logisch en ik hoop dat we je niet veel langer hoeven laten wachten, echter staat er inderdaad nog niets op de planning. Wat @eric aangeeft, klopt. Mocht het zo zijn dat hierin iets wijzigt, dan hoor je dat vanzelf van ons! 😄

Reageer