e-mail ophalen & verzenden mislukt door geen verbinding met account

  • 2 August 2023
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Sinds vanmorgen kan ik mijn e-mail niet meer ontvangen of versturen.
Ik kan niet inloggen op de webpagina en mijn outlook blijft om een wachtwoord vragen.

Is er een e-mail storing op dit moment ?

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hi @DZen73, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Er is bij ons niks bekend. Gaat het om een @t-mobilethuis.nl e-mailadres? Zo ja kan je de instellingen nalopen met behulp van deze link: E-mail instellingen | T-Mobile Thuis.

Zou je ook je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik met je meekijken! Deze is te vinden in My T-Mobile → Mijn gegevens → Bovenaan de pagina staat, Jouw klantnummer: ABC12345

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DZen73, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Er is bij ons niks bekend. Gaat het om een @t-mobilethuis.nl e-mailadres? Zo ja kan je de instellingen nalopen met behulp van deze link: E-mail instellingen | T-Mobile Thuis.

Zou je ook je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik met je meekijken! Deze is te vinden in My T-Mobile → Mijn gegevens → Bovenaan de pagina staat, Jouw klantnummer: ABC12345

Reageer