E-mailadres wijzigen Odido Community

  • 20 January 2024
  • 5 reacties
  • 77 Bekeken

Graag zou ik mijn e-mailadres willen wijzigen van mijn Odido Community account.
Hoe kan ik dit wijzigen, aangezien ik nergens de mogelijkheid zie in mijn accountinstellingen?

Nora van Odido 3 maanden geleden

Hi @Martijnstreak, geen zorgen: dit kan ik gelijk voor je aanpassen. Als je mij een privébericht wil sturen met het e-mailadres waar je het account naartoe wil wijzigen, dan ga ik dit gelijk voor je in orde maken! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Martijnstreak, geen zorgen: dit kan ik gelijk voor je aanpassen. Als je mij een privébericht wil sturen met het e-mailadres waar je het account naartoe wil wijzigen, dan ga ik dit gelijk voor je in orde maken! 

Reputatie 2

Ik heb precies hetzelfde, mag ik u @Nora van Odido ook een privébericht toesturen voor het wijzigen van mijn mailadres op oDiDo community?

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Boy1988, Nora is niet altijd aanwezig dus je kunt het beste wachten tot bijvoorbeeld Tommie of Teresa weer online zijn; dat zal vandaag in de loop van de dag zijn. De reden dat ik dit niet voor je oppak, is omdat ik vandaag niet echt op de Community bezig ben behalve nu dus mijn privéberichten zal ik niet meer kunnen lezen.

Reputatie 2

@Jason van Odido  Bedankt voor het doorgeven.

Ik wacht even af op Tommie of Teresa.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Boy1988, zou je mij een privébericht willen sturen met het nieuwe e-mailadres? Dan regel ik het direct voor je! Alvast bedankt.  

Reageer