Beantwoord

E-mails worden niet ingeladen en alles is traag

  • 21 February 2022
  • 34 reacties
  • 1010 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

34 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Gerrit078

Laatst nog meegemaakt. Glasvezel punt bij iemand in huis maar Internet verliep via een DSL verbinding.

Reden?

Dan moeten we misschien ons email adres veranderen en dat is zo'n gedoe. En moeten we iedereen een mail sturen dat we een nieuw email-adres hebben?
Zes 4 maanden later verhuizen ze met hun hele hebben en houwe naar een andere woning. :grin:

Een HOOFD email adres bij/van een provider?

Ik moet er niet (meer) aan denken :joy:

 

De al vele jaren opgezette “vrije” markt maakt het wisselen van aanbieder (provider) mogelijk. Om dan te wijzen naar die zelfde aanbieder met “grote K gedoe” omdat men zelf nog niet dat belangrijke email adres op een onafhankelijke manier heeft onder gebracht is net zo treurig.

 

Vergis je niet… veel mensen weten nog altijd niet dat het verstandiger is om e-mail elders onder te brengen. Daarmee bedoel ik dan niet per definitie een gmail, live/hotmail/outlook, protonmail etc. maar bijvoorbeeld een webhosting / email-only account. Het kost misschien iets extra naast de vaste internetkosten, maar het bespaart oh zo veel ellende is het niet de bekende problemen die nu spelen met e-mails bij T-Mobile Thuis, dan wel de problemen bij het eventueel verhuizen naar een nieuwe provider en je dus weer overal je e-mail adres moet gaan wijzigen ( met soms alle gevolgen van dien ).

 

Reputatie 7
Badge +5

...

 Bah, wat een treurige club is dat t-mobile aan het worden. Contract heroverweging gaat zeker gebeuren en mijn hoofd emailadres dan maar omstellen naar gmail of hotmail. Wat een K gdoe hier.

Een HOOFD email adres bij/van een provider?
De al vele jaren opgezette “vrije” markt maakt het wisselen van aanbieder (provider) mogelijk. Om dan te wijzen naar die zelfde aanbieder met “grote K gedoe” omdat men zelf nog niet dat belangrijke email adres op een onafhankelijke manier heeft onder gebracht is net zo treurig.

Hi @Alex1964 en @RianneDennisRana ,

Dank voor het aankaarten van de problemen met de mailbox. Ik zie dat er voor beide een onderzoek bij onze technische dienst is gestart. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor jullie op te lossen. Mocht er meer bekend zijn, horen jullie dat direct.

Gooi het maar gerust op een groot issue @Boris in eerste instantie blijft “Laden...” een geruime tijd staan.

 

 

Na verloop van tijd komt er dan eindelijk een melding (overigens lang niet altijd)  - tenzij je zelf de pagina vernieuwd dan verschijnt de melding eerder….

 

 

Dat houdt in dat Roundcube - de webmail cliënt - geen verbinding kan maken met de IMAP Servers van T-Mobile. Dit kan komen doordat de betreffende IMAP-Server te zwaar belast wordt, onbereikbaar is of verkeerd geconfigureerd is.

Via een mail-cliënt zelf (Outlook bijvoorbeeld) is er overigens geen enkel probleem.

Probleem speelt trouwens al wat langer!

Reputatie 1

Hier hetzelfde probleem. Inloggen webmail gaat prima en dan staat de boel op laden, laden, laden, laden. Duurt minstens 5 minuten. Geen inbox zichtbaar. Uitloggen lukt dan ook niet. Klantenservice, tja, service? “wordt aan gewerkt. Is een algemeen probleem".

Nou dit heeft dus geen prio bij ze. Eerste lijn weet niet wat de backoffice doet. Dat zijn waarschijnlijk van die arrogante technici die de helpdesk niet voorzien van informatie over de voortgang c.q. stand van zaken.

Aangezien dit nu al meer dan een week aan de gang is. Er veel klachten over zijn. Is het duidelijk dat de specialisten niet weten waar het vandaan komt. Als ze al de specialisten in huis hebben. Bah, wat een treurige club is dat t-mobile aan het worden. Contract heroverweging gaat zeker gebeuren en mijn hoofd emailadres dan maar omstellen naar gmail of hotmail. Wat een K gdoe hier.

Reputatie 7

Hi @Alex1964 en @RianneDennisRana ,

Dank voor het aankaarten van de problemen met de mailbox. Ik zie dat er voor beide een onderzoek bij onze technische dienst is gestart. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor jullie op te lossen. Mocht er meer bekend zijn, horen jullie dat direct.

Reputatie 1

@Sanderzou je ons kunnen helpen? ik kan nog steeds de t-mobile mails niet gebruiken, ik heb 4 accounts, allen werken niet.

Bij inloggen werkt laden niet, pagina deels of helemaal blank,

pagina loopt vast, kan ook niet uitloggen, (muis beweegt wel)

kan geen mails lezen of versturen.

verschillende browsers gebruikt, maar hetzelfde probleem.

Hebben jullie storing of een update met fouten?

Hoi Rianne Ik heb net gesproken met T mobile en ze attent gemaakt op dit probleem en deze vraag in dit topic . Ze gaan ermee aan de gang (hoop ik)

@Sander zou je ons kunnen helpen? ik kan nog steeds de t-mobile mails niet gebruiken, ik heb 4 accounts, allen werken niet.

Bij inloggen werkt laden niet, pagina deels of helemaal blank,

pagina loopt vast, kan ook niet uitloggen, (muis beweegt wel)

kan geen mails lezen of versturen.

verschillende browsers gebruikt, maar hetzelfde probleem.

Hebben jullie storing of een update met fouten?

Ik heb sinds donderdag deze probleem. Bij inloggen kan geen mails openen om te lezen. Hele pagina loopt vast. Uitloggen lukt ook niet.

Kan zo geen zaken doen.

Wat ook opvalt, bepaalde mails die ik verwijder en delete via prullenbak komt de volgende dag terug in mijn inbox. ?

Chat van t-mobile valt ook weg bij vragen over problemen. Expres of technische problemen. ?