Beantwoord

E-mails worden niet ingeladen en alles is traag

  • 21 February 2022
  • 34 reacties
  • 1011 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

34 reacties

Reputatie 7

Hi @Alex1964 en @RianneDennisRana ,

Dank voor het aankaarten van de problemen met de mailbox. Ik zie dat er voor beide een onderzoek bij onze technische dienst is gestart. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor jullie op te lossen. Mocht er meer bekend zijn, horen jullie dat direct.

Zelfde shitprobleem hier.. wat is dit voor spek en bonen made in china mail?

Reputatie 1

Hier hetzelfde probleem. Inloggen webmail gaat prima en dan staat de boel op laden, laden, laden, laden. Duurt minstens 5 minuten. Geen inbox zichtbaar. Uitloggen lukt dan ook niet. Klantenservice, tja, service? “wordt aan gewerkt. Is een algemeen probleem".

Nou dit heeft dus geen prio bij ze. Eerste lijn weet niet wat de backoffice doet. Dat zijn waarschijnlijk van die arrogante technici die de helpdesk niet voorzien van informatie over de voortgang c.q. stand van zaken.

Aangezien dit nu al meer dan een week aan de gang is. Er veel klachten over zijn. Is het duidelijk dat de specialisten niet weten waar het vandaan komt. Als ze al de specialisten in huis hebben. Bah, wat een treurige club is dat t-mobile aan het worden. Contract heroverweging gaat zeker gebeuren en mijn hoofd emailadres dan maar omstellen naar gmail of hotmail. Wat een K gdoe hier.

Reputatie 7
Badge +5

...

 Bah, wat een treurige club is dat t-mobile aan het worden. Contract heroverweging gaat zeker gebeuren en mijn hoofd emailadres dan maar omstellen naar gmail of hotmail. Wat een K gdoe hier.

Een HOOFD email adres bij/van een provider?
De al vele jaren opgezette “vrije” markt maakt het wisselen van aanbieder (provider) mogelijk. Om dan te wijzen naar die zelfde aanbieder met “grote K gedoe” omdat men zelf nog niet dat belangrijke email adres op een onafhankelijke manier heeft onder gebracht is net zo treurig.

Een HOOFD email adres bij/van een provider?

Ik moet er niet (meer) aan denken :joy:

 

De al vele jaren opgezette “vrije” markt maakt het wisselen van aanbieder (provider) mogelijk. Om dan te wijzen naar die zelfde aanbieder met “grote K gedoe” omdat men zelf nog niet dat belangrijke email adres op een onafhankelijke manier heeft onder gebracht is net zo treurig.

 

Vergis je niet… veel mensen weten nog altijd niet dat het verstandiger is om e-mail elders onder te brengen. Daarmee bedoel ik dan niet per definitie een gmail, live/hotmail/outlook, protonmail etc. maar bijvoorbeeld een webhosting / email-only account. Het kost misschien iets extra naast de vaste internetkosten, maar het bespaart oh zo veel ellende is het niet de bekende problemen die nu spelen met e-mails bij T-Mobile Thuis, dan wel de problemen bij het eventueel verhuizen naar een nieuwe provider en je dus weer overal je e-mail adres moet gaan wijzigen ( met soms alle gevolgen van dien ).

 

Ik heb sinds donderdag deze probleem. Bij inloggen kan geen mails openen om te lezen. Hele pagina loopt vast. Uitloggen lukt ook niet.

Kan zo geen zaken doen.

Wat ook opvalt, bepaalde mails die ik verwijder en delete via prullenbak komt de volgende dag terug in mijn inbox. ?

Chat van t-mobile valt ook weg bij vragen over problemen. Expres of technische problemen. ?

Reputatie 7

Hi @Turborobbie, heel terecht dat jij dit hier aanstipt! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik heb goed nieuws. Mijn collega heeft geconstateerd dat jouw mail weer als vanouds werkt en hij heeft daarbij het wachtwoord aangepast. Ik heb zojuist in een privébericht het nieuwe wachtwoord naar je gestuurd en dan hoor ik hier heel graag of het probleem bij jou is verdwenen! 💪

Hi @ABC12345, in het andere topic houd ik jou op de hoogte van updates! Zojuist heb ik gecheckt of er al iets uit het onderzoek is gerold, maar ik kan nog niks met je delen. Zodra hier iets uitkomt, dan deel ik het gelijk met je!

Hi @RianneDennisRana, voor jou ben ik ook gelijk gaan checken of er al iets het onderzoek is gerold dat ik met jou kan delen! Ik heb zojuist aan mijn collega van de technische dienst gevraagd of er al een status update bekend is, maar hier heb ik nog geen reactie op gekregen. Ik hoop dat wij jou snel kunnen verblijden met de oplossing. Dankjewel voor jouw geduld!

Hi @hotmilk_, heel goed dat jij ook in dit topic hebt aangeklopt! Ik wil graag een verzoek voor je indienen bij de technische dienst. Zou jij hiervoor jouw e-mailadres naar mij kunnen sturen via een privébericht (door op mijn naam te klikken)? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag! 

Super fijn om te lezen @Gerrit078! Top dat jij dit hier deelt. Ik hoop ontzettend dat dit ook voor de rest geldt. 

Reputatie 7
Badge +5

@Gerrit078

Laatst nog meegemaakt. Glasvezel punt bij iemand in huis maar Internet verliep via een DSL verbinding.

Reden?

Dan moeten we misschien ons email adres veranderen en dat is zo'n gedoe. En moeten we iedereen een mail sturen dat we een nieuw email-adres hebben?
Zes 4 maanden later verhuizen ze met hun hele hebben en houwe naar een andere woning. :grin:

@Gerrit078

Dan moeten we misschien ons email adres veranderen en dat is zo'n gedoe.

 

Dat is gewoon een feit. Bij T-Mobile krijg je hoe dan ook een nieuw mail account, zelfs als je een jaar naar een andere provider vertrekt en weer terugkeert terwijl in principe alle eerdere gegevens nog in het archief staan. En als je dit niet hebt maar zelf kunt aantonen dat het je oude account is, krijg je deze nog niet terug.

 

En moeten we iedereen een mail sturen dat we een nieuw email-adres hebben?

 

Daarom ben ik voorstander van iedereen zijn/haar eigen domeinnaam, desnoods via de internetprovider die net als nummerportabiliteit wordt meeverhuist als iemand besluit van provider te wisselen. Met onderlinge afspraken tussen providers kan zoiets volgens mij vrij eenvoudig worden gerealiseerd en wordt de consument ongelofelijk veel ellende bespaart.

 

Zes 4 maanden later verhuizen ze met hun hele hebben en houwe naar een andere woning. :grin:

Ken het, godzijdank hier al sinds 2000/2001 eigen domeinnamen waardoor een switch van provider altijd eenvoudig is verlopen maar ken door klanten, familie, vrienden, kennissen en buren de ellende die providermail met zich meebrengen. En dan nota bene niet eens vanwege een verhuizing maar vanwege een providerswitch :joy: