Beantwoord

eerste factuur

  • 22 February 2024
  • 10 reacties
  • 111 Bekeken

Goede middag ik heb een vraagje an @Tommie van Odido ik ben kost geleden klant bij jullie maar ik heb mij eerste factuur nog niet ontvangen en kunnen inzien in de mijn Odido app het gaat om internet en tv abonnement die ik bij jullie heb per wanneer komt die online als ik vragen mag ik zie graag een reactie van u terug 

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 February 2024, 14:24

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dannygoossens 

Wanneer ben je precies klant geworden? De factuur en incasso vindt meestal plaats aan het einde van de periode.

In de app bij facturen > internet > onderaan bij incassodatum aanpassen zie je wanneer de kosten worden geïncasseerd, een aantal dagen vóór de incassodatum krijg je de factuur.

Bij mij wordt er geïncasseerd op de 23e en de factuur ontvang ik rond de 20e.

Reputatie 2

Ik ben 30 januari klant geworden en kreeg vorige week pas een factuur in Mijn Odido, dat heeft dan 2,5 week geduurd. Daarin staat dat ze het bij mij rond de 6e maart gaan afschrijven. Het duurt even, maar dan heb je wel wat informatie op je eerste factuur 😁

Hallo @Waqqas ik ben namelijk op 9 februari klant geworden en op de 24 februari word de eerste factuur afgeschreven maar ik heb nog niet me eerst factuur kunnen inzien en ontvangen

Reputatie 7
Badge +15

@Dannygoossens 

Wat er bij mij gebeurd was toen ik klant werd bij Odido is dat ik pas aan het einde van de 2de maand de eerste factuur kreeg en daar stonden dan de kosten voor 2 maanden op, daarna ging het gewoon per maand.

Als er tot 25 februari niks gebeurt is dan is bovenstaande mogelijk.

Maar verder kan je in je Odido account wel bij de WiFi instellingen etc dus alles is actief?

Alle diensten zij. Actief ik kan gewoon bij de wifi instellingen in de modem maar ik heb daar geen wife 6 kunnen vinden waardoor ik die kon activeren ik zal morgen even naar de klantenservice van Odido bellen om na te vragen of het mogelijk zou zijn om wifi 6 te kunnen gebruiken en of ik mij wifi versterkers moet inruilen of niet 

Reputatie 7
Badge +15

@Dannygoossens

Je hebt de Zyxel-T54, Zyxel-T56 of Zyxel-T75 gekregen, deze routers beschikken over WiFi 6 en dat staat ook standaard aan. Hierbij krijg je de nieuwe WiFi 6 punten dus als jouw apparaat ondersteuning heeft voor WiFi 6 dan moet er geen enkel probleem zijn.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Dannygoossens, fijn om te lezen dat er al een hoop opgehelderd is! Nog een minieme toevoeging vanuit mij: omdat je internetlijn is geactiveerd ná het opstellen van de facturen in februari krijg je deze maand geen factuur van ons. Houd er daarom graag rekening mee dat de factuur in maart hoger uit zal vallen. Zodra de factuur in maart is opgesteld vind je deze terug onder je rekeningen overzicht in je Mijn Odido account, namelijk hier: Mijn Odido Rekeningen.

Ik wens je nog heel veel plezier met het internet toe! 😃

Hallo, ik kreeg vandaag mijn factuur en daar zit 75 euro extra bij ivm niet terugsturen modem. Echter heb ik de modem al teruggestuurd via DH:L op 3 april. Ik heb daarvan het afgifte bewijs. Graag 75 euro in mindering brengen want dit is incorrect! Ik hoor graag als dit opgelost is.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @groovebastards, ik wil dit uiteraard graag rechtzetten voor je! Wil je het afgiftebewijs in dit topic zetten? Dan kan ik hier gelijk achteraan gaan. 

Hallo Nora, het wordt al geregeld door Tommie! Zie:
 

 

Reageer