eigen fotos in screensaver

  • 11 March 2024
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 15 reacties

Hallo,

 

Bij chromecast 4 en kpn tv kon ik als screensaver mijn eigen foto's instellen die ook op de hub worden weergegeven. Bij odido lukt mij dit nog niet. Ik kan alleen liezen uit experimenteel en  kunstgallerie in de home app. En op de tv zelf kan ik ook google photos niet selecteren. Weet iemand hoe ik dit op de decoder van odido kan doen?

 

Demi van Odido 1 maand geleden

Hi @Paul89 dit is inderdaad als het goed is niet mogelijk op onze Mediabox. Zou wel een mooie toevoeging zijn. Ik vraag na bij ons tv team of hier een mogelijkheid voor is/kan komen! 😁

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Paul89 dit is inderdaad als het goed is niet mogelijk op onze Mediabox. Zou wel een mooie toevoeging zijn. Ik vraag na bij ons tv team of hier een mogelijkheid voor is/kan komen! 😁

Reputatie 7
Badge +8

@Paul89 Ik heb zojuist een terugkoppeling ontvangen. De Google screensaver werkt momenteel alléén wanneer andere apps actief zijn. Wanneer Odido TV op de voorgrond is, zie je alleen de Odido screensaver verschijnen. Het kan dus wel. Maar het werkt momenteel alleen zodra je een app actief hebt die dit wel ondersteund (Netflix toont bijv ook een eigen screensaver). Dus als je een eigen screensaver wilt bij gebruik van Odido TV, dan kunnen we hier zeker naar kijken. Mijn collega van het tv team wilt dan eerst begrijpen in welke situaties en hoe je dit precies voor je ziet. We gaan dan graag hiermee aan de slag! 😊

Hallo Demi,

Zowel in de app  van odido tv(als ik radio luister bijvoorbeeld)  als externe apps kan ik geen eigen fotos selecteren. Alleen de standaard afbeeldingen van google zelf. 

Reputatie 7
Badge +6

@Paul89 Er was laatst iemand met dezelfde vraag:

Helaas is het toen niet gelukt, maar misschien zou je mijn suggesties daar uit kunnen proberen. Hopelijk krijgen we het zo toch aan de praat.

Op een of andere manier is dit nu wel werkend zonder dat ik iets zelf heb ingesteld

Reageer