Beantwoord

Er is geen storing in jouw buurt Waarom heb ik dan geen internet

  • 16 January 2024
  • 5 reacties
  • 113 Bekeken

Altyd maar liegen bij odido. Gek van

Vandaag viel internet eruit. Al heel de dag tot vanavond is de wereldbol op de modem rood. Alles al geprobeerd helaas geen internet. En maar blijven zeggen er is geen storing. Nee het zijn kabouters die het veroorzaken. Vervolgens in de middag klantenservice aan de lijn gehad. Zou een monteur komen vandaag of morgen. Kreeg een mail kan een afspraak maken over 2 weken. XXX heb ik dan 2 weken geen internet. Hoor meer mensen vandaag om me heen die dit probleem hebben. Krijgen allemaal het zelfde antwoord er is geen storing leugenaars. Maar wel gewoon je factuur sturen elke maand. Ben benieuwd hoelang dit gaat duren 

 

Moderator edit - scheldwoord/kwetsende uiting verwijderd: het is niet toegestaan om te schelden of andersoortige kwetsende uitingen te plaatsen op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft door en houd je hieraan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Bij een volgende waarschuwing zijn we genoodzaakt je te bannen.

 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 17 January 2024, 14:41

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Boycap2, dank voor het starten van dit topic! Ik heb je abonnement meteen bekeken en zie inderdaad dat we Guidion nodig hebben om de verstoring op te lossen. Hou er rekening mee dat we op onze storingspagina alleen algemene storingen plaatsen. In jouw geval speelt dit enkel op jouw adres. Hier kunnen we niet voor losse klanten meldingen maken.

Ik zie direct dat je op 30-01-2024 een afspraak met Guidion hebt, dat is inderdaad te lang wachten. Heb je deze afspraak gemaakt via de afsprakentool van Guidion? Het helpt om met Guidion te bellen en aan te geven dat deze afspraak eerder moet gebeuren. Guidion kan vaak schuiven zodat je de monteur een stuk sneller kunt ontvangen. Bellen kan via 020-3232766. Veel succes!

P.S Ben je al voorzien van Unlimited Data op je mobiele telefoon? Dit helpt je in de tussentijd zodat je je geen zorgen om je bundel hoeft te maken en je telefoon kunt instellen als hotspot voor andere apparaten. Laat het mij weten als je dit kunt gebruiken. Ik stuur je dan een privébericht!

Guidion heeft hier niks mee te maken. Die gaat het zelfde constateren dat ik geen verbinding. Heb het is extern ligt aan de wijkcentrale. Kpn is hiervoor verantwoordelijk. Wat ik niet begrijp dat hier niet direct actie wordt ondernomen op. Zal wel niet de enige gedupeerde zijn. Ook zegt odido er is geen storing. Als een uitvoerder aan het werk is geweest in de centrale laat hij dan wel na zijn werkzaamheden de verbinding weer aan zetten. Wat nu niet gebeurd is. Maar je mag wel gewoon je abbonement door betalen te gek voor woorden 

Reputatie 6
Badge +2

@Boycap2 Om uit te sluiten dat het probleem binnenshuis is, sturen wij altijd eerst Guidion aan. Mocht het zo zijn dat de monteur inderdaad constateert dat het probleem buitenshuis ligt, schakelt hij dit direct door naar onze technische dienst. Zij zullen dan direct de netwerkbeheerder aansturen om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Maak je alsjeblieft geen zorgen over de abonnementskosten, deze krijg je uiteraard vergoed voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Echter kan ik dit pas in het systeem zetten wanneer het probleem ook daadwerkelijk is opgelost. Het systeem berekent de compensatie automatisch en zal worden verrekend met een volgend factuur, meestal de eerstvolgende. 

Laat je het mij weten of het is gelukt om de afspraak te vervroegen? Ik wil in ieder geval niet dat je twee weken zonder internet zit. Mocht je gebruik maken van een Odido of BEN simkaart dan stuur ik je graag een Unlimited Voucher code. Je kunt een Hotspot maken en deze koppelen aan je andere apparaten. Op die manier ben je toch online! 

Waarom praat toch iedereen langs elkaar heen heb vanmorgen weer gebeld het is al bekend dat het buitenhuis is door lijn meting gedaan wat heb ik er nou aan als monteur langs komt en ook het zelfde constateer wat ik ook ziet. Als goed is heeft een collega een spoed opdracht neergezet voor kpn. Dit hoef allemaal niet zo lang te duren is nu de 3 keer dat dit gebeurt de gene die in de schakel kast werkt moet gewoon alles terug zetten zodat men gewoon internet en tv heb. Ik wordt dit onderhand al beu komt ook zeer amateuristisch over voor odido

En dan monteur aansturen moet echt de klant 2 weken wachten op een monteur als het goed zou zijn. Zou een collega de monteur as maandag 22 langs laten komen ook veels te lang stel voor dat je zelf thuis alles afsluit internet en tv kom het al na 1 dag je neusgaten uit dat je geen verbinding heb

 

Mvg 

Reageer