facturen inzien

  • 29 August 2023
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Hallo, ik heb de mytmobile app. Daarin 2 abonnementen: mobiel en thuis. Van het mobiel abonnement kan ik de facturen direct bekijken. Van het thuis abonnement kan ik alles zien, behalve de facturen. Ik moet dan opnieuw inloggen. 

Jason van Odido 7 maanden geleden

Hoi @Dick48, sorry voor de late reactie van onze kant: jouw topic is tussen wal en schip beland tijdens de omzetting naar Odido. Ik heb je topic inmiddels gevonden gelukkig! 😄 

Is dit opgelost of krijg je nog steeds alleen jouw facturen van Mobiel te zien? Je zou Internet + TV ook in het rijtje moeten zien staan als je naar het vaste abonnement gaat bij Mijn Odido.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Dick48, sorry voor de late reactie van onze kant: jouw topic is tussen wal en schip beland tijdens de omzetting naar Odido. Ik heb je topic inmiddels gevonden gelukkig! 😄 

Is dit opgelost of krijg je nog steeds alleen jouw facturen van Mobiel te zien? Je zou Internet + TV ook in het rijtje moeten zien staan als je naar het vaste abonnement gaat bij Mijn Odido.

Hallo Jason, ik kan nu in de app de facturen van Thuis inzien, zonder opnieuw in te loggen. Het gaat ook vlotter. Kennelijk heeft iemand iets aangepast. Dank daarvoor!

Reageer