Facturen uit T-Mobile Archief juni 2023 en september 2023

  • 17 December 2023
  • 13 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 2

Zondag, 17 december 2023/14:32

Als klant DHR73746 van T-Mobilethuis heb ik toegang tot mijn archief met facturen.

Helaas met de overgang naar Odido en hun inlogmethode heb ik geen toegang tot mijn archief.

Mijn facturen in 2023 nummer TMT 1031704788 van 21 juni 2023, TMT1033869305 van 21 september 2023 zou ik willen ontvangen via mijn e-mailadres jjayceeb@gmail.com.

Ik had T-Mobilethuis graag willen laten zien wat mijn dilemma is bij het inloggen maar T-Mobilethuis/Odido maakt geen gebruik van e-mail om vragen te beantwoorden maar gebruik wel mijn e-mail om hun ( reclame) boodschappen door te geven.

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hi @jjayceeb, ik help je hier graag mee. Waar gaat het precies mis bij het inloggen?

Als je inlogt op Mijn Odido → je klikt op “Internet” → Klik op het vakje van Factuur December 2023. Dan zie je een kopje met “Openstaande Rekeningen” & “Betaalde Rekeningen”. Onder betaalde rekeningen kun je al je facturen inzien. Lukt het nu om je facturen te bekijken? Zo niet, dan hoor ik graag wat ik voor je kan doen om dit op te lossen!

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jjayceeb, ik help je hier graag mee. Waar gaat het precies mis bij het inloggen?

Als je inlogt op Mijn Odido → je klikt op “Internet” → Klik op het vakje van Factuur December 2023. Dan zie je een kopje met “Openstaande Rekeningen” & “Betaalde Rekeningen”. Onder betaalde rekeningen kun je al je facturen inzien. Lukt het nu om je facturen te bekijken? Zo niet, dan hoor ik graag wat ik voor je kan doen om dit op te lossen!

Reputatie 2

Maandag,18 december 2023/17:14. Geachte mevrouw/meneer Tommie.

Mijn toegang tot mijn archief is niet mogelijk omdat ik niet kan inloggen. Graag mijn artikel nogmaals lezen. De inlogprocedurenvan T-Mobilethuis/odido is een vicieuze cirkel.  Probeer het eens als je geen mobiel gebruikt en lees hoe T-Mobilethuis/odido hierop reageert.

Reputatie 2

Maandag, 18 december 2023/17:20.

De script van T-Mobilethuis/odido

 

Reputatie 1

In bovenstaande berichten staan een aantal privégegevens, zoals e-mailadres en telefoonnummer (in de schermfoto's) Laat een moderator deze verwijderen. En let de volgende maal even op, dit is een openbaar forum.

Reputatie 2

Maandag, 18 december 2023/21:04.

Geachte mevrouw/meneer Turner. Ik weet niet in welke hoedanigheid U reageert. Een  "”Top Poster"” is dat een medewerker(ster) of directeur van T-Mobilethuis/odido ?. Ik had graag een reactie op de inhoud willen ontvangen. T-Mobilethuis/odido gebruikt alleen mijn e-mailadres voor een-richting-verkeer.

De community regels zijn zodanig helder dat de gebruiker afblijft van de daarin verwerkte gegevens tenzij hij/zij een nuttige bijdrage kan leveren. Het liefst had ik een antwoord van de directie van deze provider willen ontvangen. De bijdrage van mevrouw/meneer Turner, daar kan ik niets mee anders dan tijdverlies door hierop te reageren.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jjayceeb, je moet inderdaad een mobiele telefoon hebben om 2FA in te stellen. Dit is namelijk verplicht en kunnen we niet uitschakelen. Heb je toevallig iemand in je omgeving met een mobiele telefoon die je hiermee kan helpen? Dan kun je alle facturen downloaden en hoef je hier verder niks meer mee te doen.

 

Op dit moment is er een fout in ons systeem waardoor ik geen facturen kan opsturen, daarom kan ik je op dit moment ook geen factuur sturen. 

Reputatie 2

Woensdag, 20 december 2023/01:12.

Geachte mevrouw/meneer Tommy.

Ik stel het op prijs als je de klanten van T-Mobilethuis/odido behandel als verstandige volwassen mensen.

Dat er fout is in Uw systeem moet T-Mobilethuis/odido alleen last van hebben en niet de klanten. Je collega heeft mij reeds de facturen toegestuurd. Ik kan helaas niet de overige facturen die in mijn archief 

staan bereiken. Als U mij als volwassene behandel dan zal ik dat ook met U doen. Dit soort geintjes zijn niet aan mij besteed. Vraag aan Uw collega hoe zij/hij die facturen heeft kunnen versturen ondanks de door U gemeldde "”systeemfout"”. Zodra ik al mijn gevraagde facturen uit mijn archief binnen heb dan maak ik de opstaande facturen over. Als U snel bent hebt U ( T-Mobilethuis/odido ) alle openstaande facturen vóór Kerst in huis. Het totaal bedrag is gereserveerd. U kunt op mijn woord vertrouwen.

 

Reputatie 4

Hoog van de toren blazen is meestal niet erg volwassen en verstandig. Verder kunnen die arme odido medewerkers er ook niets aan doen dat ze voor private equity werken.  U bent voor odido slechts een wandelende portemonnee. Odido heeft ervoor gekozen om geen professionele backoffice te hebben maar dit uit te besteden aan vrijwilligers op dit forum. En die vinden het leuk om soms een beetje te trollen dus ik wacht vol verwachting op uw reactie.

Reputatie 2

Woensdag, 20 december 2023/22:41

Geachte mevrouw/meneer Wimpie.

Wat heb ik hieraan. ?

Reputatie 1

Geachte mevrouw/meneer @jjayceeb 

De software van dit forum heeft mij bevorderd tot Top Poster omdat ik enige berichtjes heb geplaatst.

Door deze software bent U zelf tot Master Poster bevorderd. Dat betekent dus niets.

Reputatie 2

Donderdag, 21 december 2023/19:31

Geachte mevrouw/meneer Turner.

Ik ben niet bezig met titels vergaren als ik mij meld om een reëel probleem op te lossen.

Als U geen bijdrage hieraan kan leveren wilt U a.u.b. mijn onderwerp niet in Uw commentaar opnemen.

Reputatie 4

Woensdag, 20 december 2023/22:41

Geachte mevrouw/meneer Wimpie.

Wat heb ik hieraan. ?

Echt helemaal niets, maar zoals in mijn signature staat vind ik het leuk om soms een beetje te trollen en u lijkt een willig slachtoffer. Maar ik zal het verder hier bij laten. Ik hoop dat u inmiddels uw gevraagde facturen heeft gehad.

Reputatie 2

2 januari 2024/22:05

Gelukkig Nieuwjaar mevrouw/meneer Wimpie. U zou mij gelukkig maken als U voortaan mijn tijd niet verdoet en ergens anders Uw pleziertjes zoekt en vindt.

Reageer