Factuur herinnering

  • 25 March 2024
  • 4 reacties
  • 43 Bekeken

Goedemiddag,

Ondertussen worden wij er wel een beetje moe van.
Sinds wij overgestapt zijn naar Odido, hebben wij meer gezeur dan ooit. 
Zowel de aansluiting, het retouren wat ineens niet meer nodig was als de kosten waren/zijn een drama.

Nu hebben wij op 8-3 weer telefonisch contact gehad met jullie over een veel te hoog factuur. €95 om precies te zijn. Deze hebben wij gestorneerd, er is vertelt dat er geen nieuw factuur gestuurd kon worden maar dat wij zelf €20,05 moesten overmaken en dat dan het bedrag weer klopte. Nu ineens krijg ik weer een herinnering voor een factuur van €30,00?

Ook hebben we nu weer een factuur waar we €45 op terug krijgen? Ik snap het inmiddels niet meer. Geen een factuur is gelijk en het zijn continue andere bedragen?

Hopelijk krijgen we via deze weg zsm bevestiging of iets zwart op wit waar op staat hoe het nu precies zit. 

 

Dank!

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @Liannedeb 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Allereerst mijn excuses voor deze ervaring, dit is niet de bedoeling. Ik leg je graag uit hoe het precies zit! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken en zie gelukkig dat het openstaande bedrag verrekend is met de credit van de boete. Na de verrekening staat er nog €30 open van het totale bedrag. Je kunt dit bedrag betalen middels de IDEAL link in jouw Mijn Odido omgeving. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Liannedeb Voor de duidelijkheid zet ik even je vorige Topic verzending hier.

De moderators kunnen dan sneller lezen wat er mis is.

Zet wel even je klantnummer in je forum account a.u.b.

Groetjes!

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Liannedeb 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Allereerst mijn excuses voor deze ervaring, dit is niet de bedoeling. Ik leg je graag uit hoe het precies zit! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken en zie gelukkig dat het openstaande bedrag verrekend is met de credit van de boete. Na de verrekening staat er nog €30 open van het totale bedrag. Je kunt dit bedrag betalen middels de IDEAL link in jouw Mijn Odido omgeving. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Bedankt voor je reactie.

Ben alleen benieuwd waar die €20,05 dan heen is gegaan? En waarvoor dit dan was? Dit gezien het telefonisch afgesproken is en zo rond was.

Waar betaal ik de €30,00 nu voor?

 

Dankje!

Reputatie 6
Badge +2

@Liannedeb De oorspronkelijke openstaande rekening bedroeg €101,70. Er is toen een stornering geweest van €95,05 en zelf heb je €20,05 overgemaakt, dit is verrekend. Op de volgende factuur is het resterende bedrag + de abonnementskosten voor de maand maart verrekend met de credit van de boete (€75). Na de verrekening blijft er dan €30 openstaan. 

Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd, mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust. Ik ben hier om je verder te helpen! 

Reageer