Factuur klopt niet

  • 18 January 2024
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Dag,

vorige maand gebeld met jullie (zouden jullie ajb jullie telefoonmenu willen aanpassen? Pas na 2 minuten kom je in het menu dat je iemand kan spreken, come on….),

toen klopte ons factuurbedrag niet omdat er inflatie is gerekend terwijl we pas 30 oktober abonnee zijn.

 

Nu zie ik dat er WEER 5 euro teveel in rekening is gebracht. Hoe dan?! Zouden jullie hier naar willen kijken en dit defnitief oplossen? Dit kost beide partijen echt onnodig veel tijd.

 

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hey @leonkunst88, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en het is met het omruilen van de TV Box naar Mediabox niet goed gegaan. Je hebt voor de TV Box en Mediabox betaald terwijl dit niet de bedoeling is. Maar geen zorgen, dit zal worden recht getrokken op een volgende factuur! Dit gaat volledig automatisch en hier hoef je niet achteraan te gaan. Ik wens je nog een prettig weekend.

Bekijk origineel

2 reacties

Wat is dit nu weer?

 

 

Ik heb helemaal niemand gesproken? Ben niet gebeld, geen reactie hier, geen mail. Niks…

 

Zorg nu eens dat jullie je zaken op orde hebben en dat die facturen kloppen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @leonkunst88, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en het is met het omruilen van de TV Box naar Mediabox niet goed gegaan. Je hebt voor de TV Box en Mediabox betaald terwijl dit niet de bedoeling is. Maar geen zorgen, dit zal worden recht getrokken op een volgende factuur! Dit gaat volledig automatisch en hier hoef je niet achteraan te gaan. Ik wens je nog een prettig weekend.

Reageer