Factuur klopt niet en ik kom er met de medewerker niet uit.

  • 22 August 2023
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Hoi,

 

Op 12 juli heb ik een nieuwe aanbieding gekregen met kortingen. Nu ging er iets fout want het bleef maar staan op in behandeling.

 

Na mijn telefoontje is dit op 15 augustus goed gezet. Maar nu komt het, mijn aanbieding gaat nu ineens in op 15 augustus? Terwijl ik een bevestigd mail heb ontvangen dat het ingaat per 12 juli. Maar de dame die ik sprak bleef erbij dat het pas per 15 augustus ingaat, dit is toch te gek voor woorden? 

 

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hey @Debbie Isa, ik zoek dit graag voor je uit!

Zou je mij iets meer informatie kunnen geven? Gaat dit over je Thuis abonnement of mobiel? En wat voor nieuwe actie heb je gekregen? Dan zal ik het voor je uitzoeken en me best voor je doen om dit recht te zetten.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Debbie Isa, ik zoek dit graag voor je uit!

Zou je mij iets meer informatie kunnen geven? Gaat dit over je Thuis abonnement of mobiel? En wat voor nieuwe actie heb je gekregen? Dan zal ik het voor je uitzoeken en me best voor je doen om dit recht te zetten.

Hoi Tommie,

 

Mijn thuis abbonement. Nieuwe aanbieding gekregen per 12 juli, heb ik ook een bevestiging van gekregen. Ik heb contact opgenomen en ineens geeft de dame aan die ik heb gesproken dat het per 15 augustus pas ingaat. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Debbie Isa, dat heb ik inderdaad begrepen maar wat is precies de nieuwe aanbieding? 

Reageer