-
-
heeft eerste post geplaatst
-
1 reactie
Er is in januari een bestelling geplaatst om de snelheid van internet thuis te verhogen. Maar jullie kunnen die snelheid helemaal niet leveren op mijn adres. Dus is de bestelling geannuleerd.
Maar nu betaal ik dus structureel teveel voor iets wat ik niet heb,
Maar ik kan ook niets meer aanpassen omdat de bestelling niet geannuleerd wordt op het servicepaneel. Ik heb er weer een keer of 3 minimaal een half uur aan de telefoon gezeten, maar iedereen beloofd van alles, maar er wordt niets opgelost...
Hoi @tsliert, fijn dat je jouw klantnummer kon doorsturen, hiermee kan ik precies met je meekijken! Zo te zien is de wijziging volledig geannuleerd en daarom betaal je voor hetzelfde abonnement als voorheen. Wel is er met de jaarwisseling een inflatiecorrectie doorgevoerd. Meer hierover lees je hier: Mijn abonnementskosten zijn verhoogd: inflatiecorrectie 2024.
Geef het gerust aan als je hier nog vragen over hebt, ik helder het graag tot in de puntjes voor je op!
Bekijk origineel