Factuur klopt niet; jullie kunnen niets aanpassen omdat er een bestelling loopt

  • 7 February 2024
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Er is in januari een bestelling geplaatst om de snelheid van internet thuis te verhogen. Maar jullie kunnen die snelheid helemaal niet leveren op mijn adres. Dus is de bestelling geannuleerd.

Maar nu betaal ik dus structureel teveel voor iets wat ik niet heb,

Maar ik kan ook niets meer aanpassen omdat  de bestelling niet geannuleerd wordt op het servicepaneel. Ik heb er weer een keer of 3 minimaal een half uur aan de telefoon gezeten, maar iedereen beloofd van alles, maar er wordt niets opgelost...

 

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @tsliert, fijn dat je jouw klantnummer kon doorsturen, hiermee kan ik precies met je meekijken! Zo te zien is de wijziging volledig geannuleerd en daarom betaal je voor hetzelfde abonnement als voorheen. Wel is er met de jaarwisseling een inflatiecorrectie doorgevoerd. Meer hierover lees je hier: Mijn abonnementskosten zijn verhoogd: inflatiecorrectie 2024.

Geef het gerust aan als je hier nog vragen over hebt, ik helder het graag tot in de puntjes voor je op!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @tsliert, dank voor dit topic en welkom op de Community. Ik ben er voor je en kijk heel graag mee naar je abonnement, de verhoging en je rekeningen. Ik kan echter op je e-mailadres geen abonnement vinden. Zou je jouw klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze bestaat uit drie letters en vijf cijfers en kun je bijvoorbeeld vinden in Mijn Odido. Geef je mij een seintje als dit is gedaan? Dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug!

Dank je wel voor je reactie, Cheyenne.

 

Mijn klantnummer is

*Moderator edit: vermeld graag geen persoonlijke gegevens in een openbaar topic. Ik heb je klantnummer toegevoegd aan het afgeschermde gedeelte van je profiel.*

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @tsliert, fijn dat je jouw klantnummer kon doorsturen, hiermee kan ik precies met je meekijken! Zo te zien is de wijziging volledig geannuleerd en daarom betaal je voor hetzelfde abonnement als voorheen. Wel is er met de jaarwisseling een inflatiecorrectie doorgevoerd. Meer hierover lees je hier: Mijn abonnementskosten zijn verhoogd: inflatiecorrectie 2024.

Geef het gerust aan als je hier nog vragen over hebt, ik helder het graag tot in de puntjes voor je op!

Reageer