Factuur te hoog (Glasvezel)

  • 21 December 2023
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Beste lezer,

Ik heb een vraag over mijn factuur, deze is namelijk veel hoger dan ik zou verwachten gezien de situatie.

Op 21 augustus heb ik bij T-Mobile een contract afgesloten voor 1gb glasvezel, 6 maanden korting, gratis aansluiting en €5 klantkorting vanwege een mobiel abonnement. Deze zou 21 september ingaan en op deze datum is Guidion langs geweest om de installatie te doen. Hier waren echter problemen mee en de verbinding kon niet werkend worden opgeleverd. Daardoor is mijn KPN contract niet door jullie overstapservice stopgezet.

Na het schrijven van een topic om een oplossing te krijgen heb ik op 2 oktober eindelijk een werkende verbinding gekregen en verwachtte ik te zijn overgestapt. Dit bericht kwam echter en het KPN incasso liep vrolijk door.

14 november heb ik bij jullie aan de bel getrokken dat mijn overstap nog steeds niet was afgerond. 21 heb ik uiteindelijk bericht ontvangen dat mijn ODIDO abonnement was gestart en kreeg ik bericht van KPN dat het contract was opgezegd.

Ik verwachtte dat mijn factuur de periode 21november-30 november en 1 december-30 december zou bevatten. Tot mijn verbazing staan in mijn huidige factuur de volgende data: 2-31 oktober, 1-30 november en 1-31 december.

Ik zou graag willen weten of dit klopt en ik nu bij KPN moet gaan klagen voor het innen van abonnementsgeld van iets dat zij niet geleverd hebben of dat jullie verkeerd zitten.

Ik verneem graag van u.

Met vriendelijke groet,

Martijn

Cal van Odido 4 maanden geleden

Hoi @Martijn N, super dat je duidelijk uit kon leggen waar het precies misloopt en fijn dat je inmiddels kan genieten van je glasvezelverbinding! Zoals je zelf terecht aangeeft hebben wij de overstapservice niet op tijd ingezet. Dit ligt natuurlijk niet aan KPN en daarom ben ik meteen aan de slag gegaan om twee vergoedingen voor je te regelen. Allereerst zorg ik ervoor dat je de betaalde abonnementskosten terugkrijgt tussen 2-10 en 21-11 en daarnaast regel ik ook een credit van € 15 * 2 maanden = € 30,- voor je vanwege de zes maanden korting waar je nu niet optimaal van kan genieten. Ik was al voor je aan de slag gegaan en daarom verwacht ik dat je elk moment een automatische bevestigingsmail van mij zal ontvangen.

De bedragen zullen vervolgens in mindering worden gebracht op je factuur van januari en februari, dus dat is een mooie goedkope start van 2024 voor je. 😉

Ik verwacht dat mij niks anders rest dan je alvast een hele mooie kerst en een fijn Nieuwjaar te wensen! 😃

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Martijn N, super dat je duidelijk uit kon leggen waar het precies misloopt en fijn dat je inmiddels kan genieten van je glasvezelverbinding! Zoals je zelf terecht aangeeft hebben wij de overstapservice niet op tijd ingezet. Dit ligt natuurlijk niet aan KPN en daarom ben ik meteen aan de slag gegaan om twee vergoedingen voor je te regelen. Allereerst zorg ik ervoor dat je de betaalde abonnementskosten terugkrijgt tussen 2-10 en 21-11 en daarnaast regel ik ook een credit van € 15 * 2 maanden = € 30,- voor je vanwege de zes maanden korting waar je nu niet optimaal van kan genieten. Ik was al voor je aan de slag gegaan en daarom verwacht ik dat je elk moment een automatische bevestigingsmail van mij zal ontvangen.

De bedragen zullen vervolgens in mindering worden gebracht op je factuur van januari en februari, dus dat is een mooie goedkope start van 2024 voor je. 😉

Ik verwacht dat mij niks anders rest dan je alvast een hele mooie kerst en een fijn Nieuwjaar te wensen! 😃

Reageer