Factuur terwijl installatie niet is voltooid

  • 23 November 2023
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Goedemiddag,

Helaas kan de chatbot mij niet verder helpen, wordt ik doorverwezen naar een telefoonnummer waar ik helaas niet doorheen kom. Een email adres vind ik helaas niet.

2 weken terug is er bij mij een aansluiting gemaakt. Signaal was niet in orde en daar is ODF gisteren voor langs geweest. Guidion moet nog komen installeren kennelijk.

Vorige week heb ik echter een email gekregen dat mijn abonnement actief is en vandaag een email dat ik mijn eerste factuur krijg. Dit lijkt mij onjuist. Graag wil ik hierover reclameren, maar ik weet niet waar. Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @glasglas, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat de verbinding op 16-11 actief gemeld is. Ook ben ik naar de facturen gaan kijken, echter hebben wij nog geen factuur voor je Internet + TV abonnement uitgestuurd? Je begint pas met betalen vanaf het moment dat het modem online komt. Ik zie dat je op 17-11 een e-mail ontvangen hebt, hierin staat netjes vermeld dat we vanaf 16-11 gaan factureren.  

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @glasglas 

Volgens mij wordt de factuur pas aan het einde van de eerste maand geïncasseerd, dit zou je in je Odido account kunnen zien en eventueel een iets latere datum kiezen, voor de periode zonder diensten zou je dan een vergoeding kunnen krijgen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @glasglas, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat de verbinding op 16-11 actief gemeld is. Ook ben ik naar de facturen gaan kijken, echter hebben wij nog geen factuur voor je Internet + TV abonnement uitgestuurd? Je begint pas met betalen vanaf het moment dat het modem online komt. Ik zie dat je op 17-11 een e-mail ontvangen hebt, hierin staat netjes vermeld dat we vanaf 16-11 gaan factureren.  

Reageer