Beantwoord

Factuurbedrag te hoog

  • 24 November 2022
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Goedemiddag, 

Vanwege het wisselen van bankrekeningnummer is er een afschrijving niet gelukt (daar kreeg ik overigens pas laat bericht van), vervolgens keurig betaald via betaallink. Daarbij werd de melding gedaan dat er bij een volgende afrekening extra administratiekosten in rekening worden gebracht. Dit leek mij onterecht en heb ik telefonisch contact over gehad met de helpdesk. Dit zou komen te vervallen.

Helaas blijkt de rekening nu toch hoger uit te vallen, door de administratiekosten.

Kan dit worden verrekend bij volgende factuur?

Alvast dank

Met vriendelijke groet

Frans

icon

Beste antwoord door Lisa 28 November 2022, 10:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hi @frans-devries, heel goed dat je dit aangeeft en merci voor de duidelijke toelichting! Ik heb deze incassokosten meteen voor je vergoed. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Maak er een mooie dag van vandaag! 

Reageer