Foute factuur

  • 27 February 2024
  • 5 reacties
  • 33 Bekeken

Ik krijg een factuur waarbij ik belast word vanaf 30-01-24. Mijn internet en tv zijn pas operationeel geworden op 26 februari j.l. 

 

Gaarne een correctie

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @thterstege, goed dat je ons hierop attendeert, ik kijk graag met je mee! Ik dook in je abonnement, alleen zie ik dat een collega van mij gisteren een vergoeding voor je heeft aangemaakt. Wij zorgen ervoor dat de vergoeding verrekent wordt met de factuur van maart.

Dit is snel helemaal rechtgezet, ik wens je nog heel veel plezier met het Internet + TV toe! 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor je geduld! Het is momenteel superdruk en we doen ons best. Geen zorgen! We zijn je niet vergeten en pakken jouw topic op zodra daar gelegenheid voor is. Om ervoor te zorgen dat we jouw topic niet pas in een nieuwe moderatieronde tegenkomen, willen we je vragen om ons morgen een reminder in dit topic te sturen. Enorm bedankt voor de samenwerking; dit is waar onze Community voor staat!

Ik krijg een factuur waarbij ik belast word vanaf 30-01-24. Mijn internet en tv zijn pas operationeel geworden op 26 februari j.l. 

 

Gaarne een correctie.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @thterstege, goed dat je ons hierop attendeert, ik kijk graag met je mee! Ik dook in je abonnement, alleen zie ik dat een collega van mij gisteren een vergoeding voor je heeft aangemaakt. Wij zorgen ervoor dat de vergoeding verrekent wordt met de factuur van maart.

Dit is snel helemaal rechtgezet, ik wens je nog heel veel plezier met het Internet + TV toe! 

Ik zit te wachten op een monteur!!!!!

Reputatie 6
Badge +2

@thterstege Ik heb gereageerd in je andere topic: Problemen SINDS 22/12/23 | Odido community. Op die manier houden we het centraal en kunnen wij je beter helpen.