Beantwoord

Foutieve reden in mail over opzegging

  • 8 June 2022
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Vanmiddag telefonisch contact gehad met de klantenservice om mijn T-Mobile Thuis abonnement stop te zetten i.v.m. de overstap naar glasvezel. Hoewel dat telefoontje soepel verliep, kreeg ik net een bevestigingsmail over die opzegging met daarin de volgende zin:

We zetten je T-Mobile Thuis abonnement met klantnummer: XXXXXXXX vanaf 09-06-2022 stop omdat je één of meerdere rekeningen niet hebt betaald.

 

Dit voelt om meerdere redenen niet fijn:

  • Jarenlang tevreden klant geweest. Zelf opgezegd, met een andere reden
  • Altijd keurig betaald via automatisch incasso (en vanwege de opzegtermijn van 1 maand betaal ik nog een maand meer dan ik nodig heb)
  • Ik heb geen zin in gedoe vanwege “wanbetaling”. 

 

Is dit een (foutieve) standaardtekst of heeft dit te maken met de reden die de medewerker in het systeem opgegeven heeft? En moet dit gecorrigeerd worden om evt. problemen te voorkomen?

 

icon

Beste antwoord door Boris 9 June 2022, 09:20

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

 

 

Een moderator zal binnenkort even reageren en alles nakijken, maar …. als er geen achterstallige betalingen en er geen lopende betalingsregeling is, dan is er in principe geen reden tot zorgen. Mogelijk heeft de medewerker die je gesproken hebt dan iets niet helemaal goed gedaan.

Reputatie 7

Hoi @mwhuijs,

Goed dat je het bij ons aankaart! Absoluut geen zorgen - dit berust inderdaad op een foutieve standaard tekst, geselecteerd door de medewerker die de opzegging in orde heeft gemaakt. Dit komt door de reden die is opgegeven tijdens de stopzegging. Dit is niet zoals het hoort en daar wil ik ook graag mijn excuses voor aanbieden. Ik begrijp dat mijn collega aan de telefoon wel de stopzegging gereed heeft gemaakt voor 9 juni, wat vandaag is. Is dit zoals de wens betaamde? Ik hoor het graag van je.

Hallo @Boris (en @Gerrit078 ),

 

Hartelijk dank voor jullie snelle reactie. De stopzegging per 9 juni is volledig naar wens. Fijn dat het verder niet uitmaakt voor de afhandeling. 

 

Fijn dat het verder allemaal snel afgehandeld is zo! 

 

Reputatie 7

Geen dank @mwhuijs! We nemen je feedback hierover ook graag met ons mee, zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Dank voor het aankaarten en mochten we je in de toekomst weer welkom heette, dan staan de deuren van de Community voor je open.