Foutmelding bij koppelen abonnement


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo,

Ik probeer al een paar maanden mijn nieuwe contract in te zien. Omdat ik een ander contract nam, werd ik eerst afgesloten en toen weer op nieuw aangemaakt.  

Het stopzetten van mijn oude account voor Thuis is gelukt. Maar als ik nu inlog, moet ik mijn noieuwe abonnement koppelen. Als ik dat doe gaat het goed totdat ik mijn laaste 5 cijfers van mijn rekening nummer invul, ik krijg dan de foutmelding ‘te veel records gevonden’. Het rekeningnummer klopt zeker! Kan iemand van jullie dit svp oplossen?

Ik wil o.a. mijn abonnement wijzigen maar dat kan ik nu niet doen ☹️

Alvast bedankt!

 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Ray65, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Op dit moment zijn we druk bezig om deze foutmelding te onderzoeken en zo snel mogelijk op te lossen. We weten nog niet zeker hoelang dit zal duren. Ik heb je meegenomen in het onderzoek, zodra hier meer over bekend is, wordt er contact met je opgenomen! 

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Ray65, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Op dit moment zijn we druk bezig om deze foutmelding te onderzoeken en zo snel mogelijk op te lossen. We weten nog niet zeker hoelang dit zal duren. Ik heb je meegenomen in het onderzoek, zodra hier meer over bekend is, wordt er contact met je opgenomen! 

Hallo Tommie we zijn alweer een maand verder en het is nog steeds niet opgelost.

Kunnen jullie dat alsjeblieft prioriteit aangeven. Ik zit nu al heel wat jaren bij jullie maar dit heb ik tot nu toe nog niet meegemaakt. Graag een update en wat jullie er nu aan gaan doen graag.

 

Groeten,

Raymond

 

Reputatie 7
Badge +9

@Ray65 ik ben nog een keer gaan kijken, echter vind ik alleen een inactief abonnement op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kan ik dit verder gaan uitzoeken.

Ik heb de gegevens naar je gestuurd. Ik hoor snel van je!

Groeten,

Raymond

Hi Tommie, 

🙄 nog niks van je gehoord ….

 

Groeten,

Raymond

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ray65, heel goed dat je hierop terug komt! Sorry, Tommie is momenteel door persoonlijke omstandigheden niet aanwezig. Wil je graag je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer naar mij in een privébericht sturen? Dan zorg ik ervoor dat je alsnog snel je account in komt.

Ik zit voor je klaar, ik geef je heel graag toegang! 😃

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. 

Vanmorgen heeft een collega van jullie mijn tmobile thuis aanvraag op een ander emailadres gezet omdat er blijkbaar iets fout ging met de koppeling met mijn adres waar mee ik het heb aangevraagd. 
Maar nu kan ik zowel bij het ene adres als het andere adres mijn bestelling niet koppelen. 

Dezelfde foutmelding als eerder in de screenshot. En chat en telefoon duren ellenlang voor ik iemand aan de lijn krijg, als dit al lukt… :-( 

Het liefste wil ik mijn bestelling op het emailadres hebben waarop ik mijn mobiele telefoonnummer ook heb, maar ook dit lukt niet, zelfde error. HELP! 

Goedenavond, 

Hier ook al ruim 3,5 maand hetzelfde probleem ! 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Sunflower200982 gaat dit om de inlog met jouw @ziggo e-mailadres (DSL abonnement)? Op het e-mailadres waar je jouw Community account mee hebt aangemaakt kan ik alleen een opgezegd abonnement vinden. Ik zie dat op jouw DSL abonnement je inlog nog niet gemigreerd is naar de nieuwe inlogomgeving. Heb je hier wel een e-mail over ontvangen met deze instructies? Dit zou dan voor jou moeten werken! Laat het mij weten, anders informeer ik de technische dienst. Hou er trouwens wel rekening mee dat zo'n e-mailadres als @ziggo.nl vaak maar voor een paar maanden in de lucht blijft na de opzegging. Uiteindelijk zegt de provider zo'n e-mailadres op!

@Roses1997 op jouw e-mailadres kan ik geen abonnement vinden. Zou jij jouw klantnummer willen toevoegen aan je Community profiel en mij een seintje willen geven? Ik kijk graag met je mee!

 

Hi @Sunflower200982 gaat dit om de inlog met jouw @ziggo e-mailadres (DSL abonnement)? Op het e-mailadres waar je jouw Community account mee hebt aangemaakt kan ik alleen een opgezegd abonnement vinden. Ik zie dat op jouw DSL abonnement je inlog nog niet gemigreerd is naar de nieuwe inlogomgeving. Heb je hier wel een e-mail over ontvangen met deze instructies? Dit zou dan voor jou moeten werken! Laat het mij weten, anders informeer ik de technische dienst. Hou er trouwens wel rekening mee dat zo'n e-mailadres als @ziggo.nl vaak maar voor een paar maanden in de lucht blijft na de opzegging. Uiteindelijk zegt de provider zo'n e-mailadres op!

@Roses1997 op jouw e-mailadres kan ik geen abonnement vinden. Zou jij jouw klantnummer willen toevoegen aan je Community profiel en mij een seintje willen geven? Ik kijk graag met je mee!

 

Beste Cheyenne, 

Ik heb het abonnement van origine afgesloten met mijn gmailadres maar omdat deze niet geplaatst kon worden in mijn mobiele account heeft een collega van je dit aangepast. Ik wil mijn ziggo adres hier ook helemaal niet voor gebruiken, maar volgens je collega kon het niet anders. 
In het account dat is gelinkt aan de aanvraag voor de DSL kan ik trouwens helemaal niks zien en of wijzigen. 

Maar zowel in mijn DSL abonnement account (ziggo) kan ik het abonnement niet toevoegen, en ook in mijn mobiele account (gmail) kan ik het abonnement niet toevoegen omdat ik de melding krijg dat de laatste 5 digits van mijn rekening nummer te veel records vind. Dus ik zit vast. 

Ik wil beide accounts van T-Mobile, zowel mobiel als thuis eigenlijk gewoon op mijn Gmailadres hebben. (Het geannuleerde abonnement is glasvezel welke ik 09-03-2023 heb afgesloten, maar die nu naar blijkt pas december 2023 op zijn vroegst wordt opgeleverd) en ik wil niet zolang meer bij Ziggo blijven) 

Hi @Sunflower200982 gaat dit om de inlog met jouw @ziggo e-mailadres (DSL abonnement)? Op het e-mailadres waar je jouw Community account mee hebt aangemaakt kan ik alleen een opgezegd abonnement vinden. Ik zie dat op jouw DSL abonnement je inlog nog niet gemigreerd is naar de nieuwe inlogomgeving. Heb je hier wel een e-mail over ontvangen met deze instructies? Dit zou dan voor jou moeten werken! Laat het mij weten, anders informeer ik de technische dienst. Hou er trouwens wel rekening mee dat zo'n e-mailadres als @ziggo.nl vaak maar voor een paar maanden in de lucht blijft na de opzegging. Uiteindelijk zegt de provider zo'n e-mailadres op!

@Roses1997 op jouw e-mailadres kan ik geen abonnement vinden. Zou jij jouw klantnummer willen toevoegen aan je Community profiel en mij een seintje willen geven? Ik kijk graag met je mee!

 

Apart trouwens dat het account “nog niet” gemigreerd naar de nieuwe omgeving, het account is pas van de week aangemaakt en ik kan in het account echt HELEMAAL NIKS doen. Zelfs mijn mailadres kan ik niet aanpassen. 

Hi @Sunflower200982 gaat dit om de inlog met jouw @ziggo e-mailadres (DSL abonnement)? Op het e-mailadres waar je jouw Community account mee hebt aangemaakt kan ik alleen een opgezegd abonnement vinden. Ik zie dat op jouw DSL abonnement je inlog nog niet gemigreerd is naar de nieuwe inlogomgeving. Heb je hier wel een e-mail over ontvangen met deze instructies? Dit zou dan voor jou moeten werken! Laat het mij weten, anders informeer ik de technische dienst. Hou er trouwens wel rekening mee dat zo'n e-mailadres als @ziggo.nl vaak maar voor een paar maanden in de lucht blijft na de opzegging. Uiteindelijk zegt de provider zo'n e-mailadres op!

@Roses1997 op jouw e-mailadres kan ik geen abonnement vinden. Zou jij jouw klantnummer willen toevoegen aan je Community profiel en mij een seintje willen geven? Ik kijk graag met je mee!

 

Dat klopt. Omdat het e-mail adres door jullie niet goed is doorgegeven. 

@Cheyenne voor mij is het opgelost door een collega van jullie. 

Reputatie 7
Badge +5

@Roses1997 Zou jij mij in dat geval een privébericht willen sturen met het juiste e-mailadres en jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Ik kom dan zo snel mogelijk bij je terug!

@Sunflower200982 Wat goed om te lezen, dankjewel voor de update!

Hier hetzelfde probleem! Net nieuw klant maar krijg de melding ‘teveel records gevonden’. Nu kan ik geen gebruik maken van klantvoordeel. Inmiddels 2x contact opgenomen met de T-Mobile helpdesk maar geen oplossing!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @fRiEtJeSaTe, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit kan ik voor je oplossen door een ander rekeningnummer tijdelijk te veranderen op je abonnement. Als ik een ander rekeningnummer ingevuld heb, kun je je abonnement koppelen. Daarna kun je het rekeningnummer weer terug veranderen. Kan je mij een privébericht sturen met alle abonnementen die je hebt lopen en een tijdelijk ander rekeningnummer? Dan ga ik dit voor je oplossen! 

Hey @fRiEtJeSaTe, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit kan ik voor je oplossen door een ander rekeningnummer tijdelijk te veranderen op je abonnement. Als ik een ander rekeningnummer ingevuld heb, kun je je abonnement koppelen. Daarna kun je het rekeningnummer weer terug veranderen. Kan je mij een privébericht sturen met alle abonnementen die je hebt lopen en een tijdelijk ander rekeningnummer? Dan ga ik dit voor je oplossen! 

 

Hoi Tommie, ook ik heb ditzelfde probleem met de melding teveel records. Zou je mij daar ook mee kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @pokawaka, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker, wil je mij een privébericht sturen met een alternatief tijdelijk ander IBAN nummer? Dan zal ik dit voor je aanpassen zodat je je Thuis abonnement kunt koppelen. 

Hoi @Tommie van Odido, Ik heb ook dit zelfde probleem al 3 maanden. kan je mij daar ook mee helpen? Alvast bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @uniekenaamAhmed, fijn dat je ons op de hoogte, ik denk graag met je mee! Ik zag dat je nog een oude bestelling had met hetzelfde email adres. Zojuist heb ik dit voor je aangepast en ik vermoed dat je een heel stuk verder komt in het aanmeldproces.

Ik ben benieuwd, ik hoor het graag van je! 😃

Hoi @Cal van Odido, het probleem ligt niet aan mijn e-mailadres, want die is vaker gewijzigd toen ik dit probleem telefonisch probeerde op te lossen. Het probleem is mijn rekeningnummer. Is het mogelijk dat ik een nieuwe doorgeef en dat jij het voor mij kan wijzigen. Ik wijzig het daarna zelf wel terug naar de oude rekeningnummer nadat ik erin ben. Is het mogelijk dat ik het privé stuur? Alvast bedankt!

Reageer