Beantwoord

Foutmelding internet abonnement koppelen

  • 26 November 2023
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

Ik probeer nu al een paar weken om mijn internet abonnement (eerst een T-Mobile abonnement) aan mijn Odido online account te koppelen, maar het lukt steeds niet. Ik heb een week geleden gebeld hierover, en het zou opgelost moeten zijn (1 email adres was niet geldig, maar die is nu verwijderd). Helaas komt er nog steeds elke keer als ik mijn koppelcode van m’n email intoets een fout melding.

Hierdoor vroeg ik me af of iemand (of klantenservice) mij hiermee kon helpen.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Lotte Bezemer 30 November 2023, 16:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Lotte Bezemer, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat het abonnement nu gekoppeld is aan dit e-mailadres: ***********ler@online.de. Ik zie dat er een contract overname geweest is. Kan je mij iets meer duidelijkheid geven? Moet het abonnement gekoppeld worden aan hetzelfde e-mailadres wat je hier voor de Community ook gebruikt of is dit e-mailadres juist? 

Hoi @Tommie van Odido ,

Dat email adres is inderdaad fout, toen ik had gebeld zeiden ze dat ze die email zouden verwijderen. Dat is dus blijkbaar niet gebeurd, dus hopelijk is dat het probleem!

Graag zou ik alleen mijn email, die ik voor de Community gebruik, aan mijn abonnement koppelen.

Heel erg bedankt!!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Lotte Bezemer, de oude contractant zit nog vast als contactpersoon. Ik heb het abonnement ontkoppeld, kan je proberen of je het nu kunt koppelen? Het lukt me niet om de contactpersoon te verwijderen. Ik heb een collega gevraagd om mee te kijken maar jammer genoeg nog geen antwoord. 

Hey @Lotte Bezemer, de oude contractant zit nog vast als contactpersoon. Ik heb het abonnement ontkoppeld, kan je proberen of je het nu kunt koppelen? Het lukt me niet om de contactpersoon te verwijderen. Ik heb een collega gevraagd om mee te kijken maar jammer genoeg nog geen antwoord. 

Yes het is gelukt, heel erg bedankt!

Reageer