Geblokkeerd bij T-Mobile voor thuis

  • 2 March 2022
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Dat verbaast me helemaal niks bij tmobile thuis zoveel klachten heeft

 

ik heb alles netjes geregeld ben/was al paar jaar klant bij tmobile thuis en door nu een grote fout van tmobile thuis qua facturen die hun niet goed hebben gedaan.

ben ik zomaar geblokkeerd/afgesloten en van internet en tv afgegooid.

 

terwijl het netjes geregeld zou worden met een regeling omdat de fout bij tmobile thuis zelf ligt door contract verlenging 


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Avdlinden 

Op deze pagina vind je de voorwaarden om een betalingsregeling aan te vragen, voldoe je hieraan? Ook lees je wat je nu kunt doen nu je diensten geblokkeerd zijn :

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/mijn-abonnement/rekening/incasso-en-betalingen

Dit was allemaal goed geregeld met mensen van tmobile thuis, afspraken waren gemaakt ik kwam alles netjes na, maar door contract verlenging heeft iemand het verkeerd gedaan bij hun in het systeem en moet ik nu voor boeten door afgesloten te worden

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Avdlinden, van harte welkom op de Community!

Heel slim dat jij je verhaal kenbaar maakt hier, dan kunnen we er extra ogen op laten vallen. Ik heb meteen het dossier doorgenomen en zie dat onze financiële afdeling er sinds vanmorgen mee bezig is. Zij zullen je verdere terugkoppelingen geven zodat je op de hoogte wordt gehouden van de ontwikkelingen. 

Zou je andersom ons op de hoogte willen brengen van updates, mochten die er zijn? Ik zal je case in de gaten blijven houden natuurlijk, maar het is een interessante situatie waarin hopelijk spoedig een oplossing gevonden wordt!