geen internet

  • 23 November 2023
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 1

geen internet na eerste installatie!.klantenservice vertelde dat er een algehele netwerkstoring is maar waarom heeft mijn collega dan wel "gewoon" internet en doet mijn telefoon het ook gewoon?. Dit was juist de reden dat ik van Solcon naar Odido ben overgestapt en nou begint dat geklooi direct al!!.

Waqqas 5 maanden geleden

Hallo @robertvanlierop 

Betreft het een glasvezel aansluiting? Welke lampjes zie je branden of knipperen op de mediaconverter?

Mocht je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet kunnen gebruiken dan hoor ik het graag, je kunt deze met een simkaart van Odido of Ben gebruiken.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @robertvanlierop 

Betreft het een glasvezel aansluiting? Welke lampjes zie je branden of knipperen op de mediaconverter?

Mocht je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet kunnen gebruiken dan hoor ik het graag, je kunt deze met een simkaart van Odido of Ben gebruiken.

Reputatie 1

Het rode wereldbolletje brand rood en op de Nokia kast brand groen rood en oranje, pon lampje brand niet!.

Ik heb al voucher gekregen maar wil graag internet én TV, heb pas 12 dan zonder beide gezeten bij Solcon en daarom overgestapt.

Ben bang dat ik nu weer voorlopig geen internet heb/krijg als ik zo de topicstarter lees.

Reputatie 7
Badge +15

@robertvanlierop

Met rood bedoel je het alarm lampje? Daar zal dan door de netwerkbeheerder naar gekeken moeten worden of misschien dat de Guidion monteur ook in de wijkcenrrale mag.

Reageer