Geen internet Access met Sony soundbar

  • 21 March 2024
  • 7 reacties
  • 48 Bekeken

Hoi sinds ik een neuw modem zyxel T-56 heb,kan geen internet op mijn sony HT-ZF9 en nog niet op mijn google chromcast.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @marinigio, heel fijn dat je hiervoor een topic aanmaakt, ik grijp graag voor je in met een firmware update van je modem om dit snel te verhelpen! Wij zijn er namelijk achter gekomen dat de huidige modem firmware niet lekker werkt met alle apparatuur. Ik wilde je meteen aanmelden voor een firmware update om dit voor je op te lossen, alleen kan ik met je gegevens geen actief abonnement vinden. Zou je je klantnummer kunnen wijzigen in je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido.

Ik ben benieuwd, ik help je hier graag mee! 😁

 

Heb nu gewijzigd! hoop dat goed heb gedaan

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor het toevoegen van je klantnummer @marinigio. Ik heb je meteen op de lijst gezet! Zodra de firmware upgegrade is zou je weer een verbinding tot stand moeten krijgen. Tijdens het updaten zal je internet er ongeveer drie minuten uit liggen. 

Bedankt!

Wanneer wordt upgegrade? Krijg ik  bericht van?

Reputatie 7
Badge +4

Logische vraag @marinigio, ik heb meteen de status voor je nagekeken! Het is ons gelukt om de update succesvol uit te voeren op het modem. Als je opnieuw je apparaten probeert te koppelen verwacht ik dat de soundbar snel als muziek in je oren klinkt!

Reageer